Hoppa till innehåll

Spelar Ingen Liberty City Stories ?


newmountain
 Dela

Rekommendera inlägg

VCS är det senaste.

okej tack så mycket , vilket tycker ni är det bästa då ?

 

Vice City. Det bästa spelet i hela gtaserien.

 

Gta San Andreas äger Vice City

 

Jaha, varför då? Personligen tilltalade inte SA mig första gången jag spelade. Blev litet besviken på releasedagen. Det blev jag inte då Vice City släpptes i Europa.

 

Musiken i Vice City håller dubbelt så högre klass än vad den gör i SA, villket även pratkanalen gör. Ljussättningen är även mycket bättre trots att man kunde gömma sig i skuggor i SA (som dessvärre bara gick på uppdrag) men annars är ljussättningen mycket sämre. Storyn i Vice City är klart den bästa i hela gtaserien. Den är oförutsägbar och inte lika enformig som SA's, samt att uppdragen som man gjorde i SA oftast gick över gränsen till löjliga som när man skall sno en jetpack från Area 61. Tekniken i att berätta storyn i vice city är den som får spelet till vad det är. Allt smälter samman; Storyn, musiken, bilarna. VC har även det bästa utbudet av röstskådespelare där man får höra bl.a. Ray Liotta och Gary Busey. Samt att spelet är en fet j*vla åttiotals kulturchock.

 

 

Nej, jag gillar inte San Andreas lika mycket som VC. Visst, jag hatar staden Vice City i sig eftersom jag mer föredrar städer som New York, Chicago etc. men med tanke på hur välgjort spelet och hela storyn är så vinner VC.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...