Skater93 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Tjenamossa Allesammans! Igår så köpte jag en Saleen S7, jag fick den ganska billigt från AH (bara 300,000CR) sen trimmade jag upp den till max med typ alla delar som fanns. Men när jag ska köra med den så märker jag att den typ inte går att styra, den bara sladdar runt hela tiden. Jag testade att ta ner Tire Pressure till lägsta men det gick ändå inte att styra. Jag tror det har nått med Tuning inställningarna att göra. Skulle vara MYCKET tacksam om nån kunde säga vad man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Tjenamossa Allesammans! Igår så köpte jag en Saleen S7, jag fick den ganska billigt från AH (bara 300,000CR) sen trimmade jag upp den till max med typ alla delar som fanns. Men när jag ska köra med den så märker jag att den typ inte går att styra, den bara sladdar runt hela tiden. Jag testade att ta ner Tire Pressure till lägsta men det gick ändå inte att styra. Jag tror det har nått med Tuning inställningarna att göra. Skulle vara MYCKET tacksam om nån kunde säga vad man ska göra. Han osm sålde måste ha ändrat någonting, tsta ladda ner tuning inställningar från dom bästa på scoreboarden och anvn dom i din bil istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kde Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Tjenamossa Allesammans! Igår så köpte jag en Saleen S7, jag fick den ganska billigt från AH (bara 300,000CR) sen trimmade jag upp den till max med typ alla delar som fanns. Men när jag ska köra med den så märker jag att den typ inte går att styra, den bara sladdar runt hela tiden. Jag testade att ta ner Tire Pressure till lägsta men det gick ändå inte att styra. Jag tror det har nått med Tuning inställningarna att göra. Skulle vara MYCKET tacksam om nån kunde säga vad man ska göra. Du kan ju alltid trycka på x och trycka på reset när du är inne på tuning setups Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.