Hoppa till innehåll

Forza Motorsport 2. Kan Typ Inte Styra.


Skater93
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenamossa Allesammans!

 

Igår så köpte jag en Saleen S7, jag fick den ganska billigt från AH (bara 300,000CR) sen trimmade jag upp den till max med typ alla delar som fanns.

Men när jag ska köra med den så märker jag att den typ inte går att styra, den bara sladdar runt hela tiden.

Jag testade att ta ner Tire Pressure till lägsta men det gick ändå inte att styra.

 

Jag tror det har nått med Tuning inställningarna att göra.

Skulle vara MYCKET tacksam om nån kunde säga vad man ska göra.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenamossa Allesammans!

 

Igår så köpte jag en Saleen S7, jag fick den ganska billigt från AH (bara 300,000CR) sen trimmade jag upp den till max med typ alla delar som fanns.

Men när jag ska köra med den så märker jag att den typ inte går att styra, den bara sladdar runt hela tiden.

Jag testade att ta ner Tire Pressure till lägsta men det gick ändå inte att styra.

 

Jag tror det har nått med Tuning inställningarna att göra.

Skulle vara MYCKET tacksam om nån kunde säga vad man ska göra.

Han osm sålde måste ha ändrat någonting, tsta ladda ner tuning inställningar från dom bästa på scoreboarden och anvn dom i din bil istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Tjenamossa Allesammans!

 

Igår så köpte jag en Saleen S7, jag fick den ganska billigt från AH (bara 300,000CR) sen trimmade jag upp den till max med typ alla delar som fanns.

Men när jag ska köra med den så märker jag att den typ inte går att styra, den bara sladdar runt hela tiden.

Jag testade att ta ner Tire Pressure till lägsta men det gick ändå inte att styra.

 

Jag tror det har nått med Tuning inställningarna att göra.

Skulle vara MYCKET tacksam om nån kunde säga vad man ska göra.

Du kan ju alltid trycka på x och trycka på reset när du är inne på tuning setups

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...