Gäst Kvastis75 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Är det någon som vet hur man fixar bananer i viva pinata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 har också tänckt på det och jag tror att du anntingen ska fråga seedos om frön tills du får nått banan trä frö eller så frågar du bart om han kan transformera lite frukt eller kanske ett träd (typ apnötsträ skulle jag gissa på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kvastis75 Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Nä av apnötsfröna får man jordnötssmör...men jag fick ett banan frö av seedos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gaga Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 eller så köper du det i aferen när du kan :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Bananfrö blir tillgängliga hos Costalot´s för 154:- frånn level 26 har du tur kan du få ett gratis från Seedos från level 25. Du måste sedan ge trädet göding antingen gul från Costalot´s eller Ivors special gödning. Gödningen ska ges från början för att få bästa avkastningen. Lycka Till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.