Craix Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 Tjena ! Har nyss installerat om min dator och nu när jag ska kolla på film så blir bilden bara svartvit :( Har provat olika uppspelningsprogram med det hjälper inte. Så är det nån som kanske vet vad det är ? tack på förhand. Citera
Craix Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2008 Det kan vara någon codec som fatas.Okej hur kan jag fixa det ? Citera
Link1 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) När jag skafar Codec rutiner så först har jag laddar ner en film tex Sagan om ringen Så ska jag spela upp den så står det. Filmen kunde inte spelas upp det fatas Codec rutiner då klickar jag sök på Webben så kommer Någon Windows sida upp där kan man ladda ner olika Codec rutiner. Redigerat 1 Mars 2008 av Link1 Citera
Katt Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 Jag hadde ett liknande problem, men jag vet i tusan hur jag fixade det. Får prata med min datorlärare på måndag. Men kolla alla inställningar, även på videospelaren. Det är nått som man ska kunna ställa in, men jag har glömt vad. Citera
Craix Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2008 Nu hittade jag felet. tackar så mkt =) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.