Kajmanhamster Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Som rubrik. Undrar också om man typ måste om instalera OS om man skaffar nytt moderkort.' och om det typ finns några bra guider på hur man instalerar saker och ting i ett nytt chassi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 du borde inte behöva installera om ditt OS när du byter moderkort, men i och med att du byter plats på dina hårddisksladdar så kan den börja dampa. så risken finns där. http://computer.howstuffworks.com/build-a-computer.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kajmanhamster Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Som rubrik. Undrar också om man typ måste om instalera OS om man skaffar nytt moderkort.' och om det typ finns några bra guider på hur man instalerar saker och ting i ett nytt chassi. Man tackar man tackar verkar som en fin liten guide det där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Minne är alltid bra att köpa till om du inte redan har mycket, min dator hade 1gb och jag köpte så att den fick 1.5gb, kostade bara 250kr och jag märker stor skillnad, funderar på att köpa så att den för 2gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kajmanhamster Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Minne är alltid bra att köpa till om du inte redan har mycket, min dator hade 1gb och jag köpte så att den fick 1.5gb, kostade bara 250kr och jag märker stor skillnad, funderar på att köpa så att den för 2gb jo jag vet nuvarande datron kom med 4x 512 så jag har lirat med 2 Gb ram i snart två år och det är grymt bra om man jämför med polarna som kör med sina 1 Gb datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.