Maenster Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Det är en pokemon som har en annan färg Tex Rattata som är Lila är som shiny [Hittar på ] Orange ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Man går i gräs utan cykel fast det är typ 1 av 28062 pokemon som är shiny. 1 på 8192 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 När jag för första gången spelade Pokémon Saphire så mötte jag Shiny Numel men visste inte att den var speciell så dödade den :P Annars så har jag Shiny Hariama (eller hur det stavas) Har ingen på mitt Diamond :( Men min syster har Shiny Buziel som är gul och vit på sitt Pearl.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag har massor.Orka räkna alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Shiny mew, Shiny latias,Shiny latios(bytat med kompis) shiny Rayquaza, och shiny Blaziken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 har spelat över 300 timmar och hade bara: (alla var ohackade) Shiny rayquaza :lol: , shiny blaziken(stavning) och shiny shedinja men alt blev raderat tackvare min kompis :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 ja har shiny rattata gyarados och pidgey (stavning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FarFar Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) Hej. Jag undrar om ni har något bra tips för att hitta shinys :) :) Själv har jag en Shiny Gyrados elr hur han stavas men ni fattar nog :) Redigerat 13 September 2008 av FarFar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) Hej. Jag undrar om ni har något bra tips för att hitta shinys :) :) Själv har jag en Shiny Gyrados elr hur han stavas men ni fattar nog :)Om du använder Diamond/Pearl/Platinum kan du prova att använda Pokéradar. Ju fler av samma Pokémon man får genom Pokéradarn, desto högre chans till en shiny. Redigerat 13 September 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Min kompis hade fett tur, han mötte två shinys på samma dag, fast sen var han så dum så han hade inga bollar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg