Hoppa till innehåll

Se Hit!prisvärt Datorpaket!

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag tycker inte att grafikkortet är dåligt, jag kör med det själv klarar provade Crysis på medium utan problem med en 2.8 GHz AMD processor funkar hur bra som helst. Det var även detta paket jag köpte men processorn och hårddisken är bättre nu men jag tycker helt klart att det är ett bra paket men jag ska beställa ett Geforce 8800 när det har blivit lite billigare.

Gäst ADRIAN_93
Skrivet

Jag tycker inte att grafikkortet är dåligt, jag kör med det själv klarar provade Crysis på medium utan problem med en 2.8 GHz AMD processor funkar hur bra som helst. Det var även detta paket jag köpte men processorn och hårddisken är bättre nu men jag tycker helt klart att det är ett bra paket men jag ska beställa ett Geforce 8800 när det har blivit lite billigare.

Tackar äntligen någon som fattar något!

Skrivet

Det paketet är inte det minsta prisvärt.

Okej säg ett paket för 5000tusen som är mer prisvärt än det här. och kom inte å säg att det är bara att bygga sin egen dator för det blir mycket dyrare!

Jag hade lite fel, det var visst en hel dator. Dock måste du bygga ihop den själv. Det är alltså inte en ihopsatt dator. Men 8600GT är ett dåligt grafikkort som ersatts av 9600GT, dessutom är HD3850 och HD3870 mycket bättre val om du vill ha billigare grafikkort. AMD's processorer ligger efter Intel's i dagsläget. Om du ska surfa på Internet och kolla på film kanske det funkar, men absolut inte för spel. Jag anser inte heller att det är särskilt prisvärt.

I sådana paket är det ofta någon komponent som flaskhalsar. I det här har de valt ett moderkort för 400kr... Det säger en del.

Cyklar du på halt is eller? Deklart AMD's processorer funkar till spel, de funkar utmärkt och jag undrar verkligen vart du fått ifrån dig att det kanske bara ska funka med och surfa på Internet och film. Sen är 8600GT fortfarande ett bra grafikkort, i princip alla DX9 spel klår den högt på utan lagg, nästan alla DX10 spel som är några månader gammla, och sluta gemföra grafikkort med spelet Crysis alltid.
Gäst ADRIAN_93
Skrivet

Okej säg ett paket för 5000tusen som är mer prisvärt än det här. och kom inte å säg att det är bara att bygga sin egen dator för det blir mycket dyrare!

Jag hade lite fel, det var visst en hel dator. Dock måste du bygga ihop den själv. Det är alltså inte en ihopsatt dator. Men 8600GT är ett dåligt grafikkort som ersatts av 9600GT, dessutom är HD3850 och HD3870 mycket bättre val om du vill ha billigare grafikkort. AMD's processorer ligger efter Intel's i dagsläget. Om du ska surfa på Internet och kolla på film kanske det funkar, men absolut inte för spel. Jag anser inte heller att det är särskilt prisvärt.

I sådana paket är det ofta någon komponent som flaskhalsar. I det här har de valt ett moderkort för 400kr... Det säger en del.

Cyklar du på halt is eller? Deklart AMD's processorer funkar till spel, de funkar utmärkt och jag undrar verkligen vart du fått ifrån dig att det kanske bara ska funka med och surfa på Internet och film. Sen är 8600GT fortfarande ett bra grafikkort, i princip alla DX9 spel klår den högt på utan lagg, nästan alla DX10 spel som är några månader gammla, och sluta gemföra grafikkort med spelet Crysis alltid.

Äntligen personer som håller med mig bra Hummerpojken.Datorn är väldigt prisvärd alla Intelfan hör ni det! :D

Skrivet

Aircondition: Du verkar vara en av de som tänker Crysis när du jämför grafikkort, det ska man inte göra. 8600GT är ett bra grafikkort, som kör de flesta spelen på high (utom då Crysis som trots allt är övermänskligt snyggt). Det är som att alltid jämföra allt med det bästa. Köper du en ny TV som är bra men inte bäst kan du ju inte säga att den är dålig. Eller hur?

Om du vill spela mindre krävande spel som Call of Duty 4: Modern Warfare så funkar det, ja. Varför ska man inte tänka på Crysis när man jämför grafikkort? T.ex. Crysis och World i Conflict är två väldigt prestandakrävande spel som är bra att benchmarka med. De spelen visar ju hur spel kommer vara i framtiden. 8600GT klarar kanske de flesta spelen just nu, men inte länge till.

Äntligen personer som håller med mig bra Hummerpojken.Datorn är väldigt prisvärd alla Intelfan hör ni det! :D

Inte särskilt, ett Radeon HD3850 kostar ungefär 100kr mer än 8600GT. Vem skulle inte betala 100kr mer för den prestandaskillnaden?

Du verkar mest vilja förvissa dig om att du gjorde "ett jättebra köp", mer än att diskutera hårdvara.

Skrivet

Aircondition: Visst går det bra att jämföra, men eftersom det är det i särklass snyggaste spelet någonsin är det ju inte riktigt rättvist. Ok, det är kanske rättvist att jämföra 8600GT med 8800GT men 8600 är inte dåligt för det.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...