Kraver Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Jag har undrat en sak nu ett tag, i min dator har jag 4gb RAM men när jag kollar i kontrollpanelen->System så står det att datan bara har 3gb. Varför säger den det? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Du blev ägd av dell x) Eller så kan det helt enkelt vara så att processorn (?) bara stödjer 3gb ram =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Vad kör du för operativsystem? Kör du 4 stickor eller 2 stickor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Jag har undrat en sak nu ett tag, i min dator har jag 4gb RAM men när jag kollar i kontrollpanelen->System så står det att datan bara har 3gb. Varför säger den det? Tacksam för svar. Bugg kan förekomma om du nu använder 2x 2GB, det är bäst och använda 4x 1 GB.Eller så har du 32bit versionen av VISTA som gör att du max kan utnyttja 3GB arbetsminne, du får skaffa 64bitar versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShinyBlood Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 2gb räcker la Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Om du nu har xp så stödjer det max 3.2 gig RAM och samma med Vista 32bitars. Du får skaffa Vista 64bitars för att kunna utnyttja all RAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 2 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 k tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 7 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Vart kan jag hitta Vista 64bit versionen då? Har kollat, hittar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 eller gogogo mac och du kan skaffa dig 32 gb ram :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 eller gogogo mac och du kan skaffa dig 32 gb ram :P Du måste fortfarande köra 64bit för att kunna använda mer än 4GB RAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Här t.ex. https://www.datorbutiken.com/se/Navigation/...duct=WINVHP64EN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.