ggdover Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Tja! Jag hade tänkt mig att skaffa ett nytt 360 spel. Då har jag tittat på deadrising som e ganska billigt och så finns det ju så mycket att göra!! Jag har också kollat på The Club som verkar grymt kul att spela online!! Men då e frågan vilket spel tycker ni att jag ska skaffa av deadrising, The club eller om ni kommer på nått bättre spel till 360 som ni tycker jag ska köpa. Spel jag har är:Halo 3, Forza Motorsport 2, Guitar Hero 3 & Saints row Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Mass Effect, såklart. The Orange Box om du inte har kört HL2... Oblivion, Bioshock, Gears of War... Fast av Dead Rising och The Club blir det nog Dead Rising. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 2 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Vilket håller längst av obilivion, Mass effect & dead rising?? jag köper fps spelen (the orange box & bioshock) till datan. Skönare att spela fps på datan) Gears of war kan jag låna av en kompis när jag vill. Så det blir mellan obilivion, mass effect & dead rising Vilket har bäst xbox live läge också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Köp Mass Effect eller Dead Rising, Oblivion är ju på sätt och vis ett FPS så :P Ingen av dom tre har vad jag vet ett live läge, aldrig spelat mass effect though men verkar grymt. Rekommenderar Dead Rising starkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Eller så väntar du till 6 Mars och köper Army of Two ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 5 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Eller så väntar du till 6 Mars och köper Army of Two ;) WOW!! Hade aldrig lagt märke till det spelet! Tack för tipset nu vet jag ju lungt vad för spel jag ska skaffa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Eller så väntar du till 6 Mars och köper Army of Two ;) WOW!! Hade aldrig lagt märke till det spelet! Tack för tipset nu vet jag ju lungt vad för spel jag ska skaffa!!! DeadRising e inte så kul(förvarning). Men vänta tills det kommer ut något bra spel typ Haze,Army of two eller GTA4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Gta Iv såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Köp Gears of War. Jag köpte det mest för att jag hade bråtom när jag skulle köpa ett spel så jag köpte det. MEn jag ångrar mig inte. Blev fast i första stund jag startade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 GTA IV skate är ganske kul oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Tkr du ska skaffa Call of duty online läget <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.