Jolt Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 En kille sa att man kunde köpa fm via sms,kan man det?och om man kan,var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Gå in på dina inställningar och tryck på "Betaltjänster" i den vänstra spalten, under kategorin "Alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 En kille sa att man kunde köpa fm via sms,kan man det?och om man kan,var?kan den killen vara jag? :o :Pjag tror du får 500 fm för 15 kr eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 du får 1000 fm för 30 kr. eller 250 fm för 10 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 låter som ett rån om du frågar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Räknade snabbt ut att varje inlägg man gör är värt 10 öre :P men jag räknade säkert fel, skulle vara kul om någon orkade räkna riktigt^^ *Känner mig 10 öre rikare* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 låter som ett rån om du frågar mig...Och vad jag hör från dig låter det som om det hoppat rakt ut från en papegoja.Så ingen ide och tro på Khazar, varför skulle fuska crew råna dig om du får något för det du betalar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 låter som ett rån om du frågar mig...Och vad jag hör från dig låter det som om det hoppat rakt ut från en papegoja.Så ingen ide och tro på Khazar, varför skulle fuska crew råna dig om du får något för det du betalar? Ja, han syftade väl på priset... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prilan Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 låter som ett rån om du frågar mig...Och vad jag hör från dig låter det som om det hoppat rakt ut från en papegoja.Så ingen ide och tro på Khazar, varför skulle fuska crew råna dig om du får något för det du betalar? Haha, förstod du inte att han syftade på priset? :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 låter som ett rån om du frågar mig...Om du inte vill köpa, så är det väl bara att strunta i köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 låter som ett rån om du frågar mig... Och vad jag hör från dig låter det som om det hoppat rakt ut från en papegoja. Så ingen ide och tro på Khazar, varför skulle fuska crew råna dig om du får något för det du betalar? Haha, förstod du inte att han syftade på priset? :'D Haha! :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.