Hoppa till innehåll

Wow, Installations Problem. Hjälp Tack!


rusk

Rekommendera inlägg

Jag har nyss formaterat om datorn. När jag ska installera WoW igen så kan det inte läsa in patchen 1.12.x - 2.0.1. Detta felmedelande kommer upp; http://data.fuskbugg.se/skalman01/--------...--Namnl%F6s.jpg

 

När detta kommer upp testar jag att repaira WoW, men det hjälper inte. Testat att ominstallera, funkar fortfarande inte.

 

Då bestämmer jag mig för att formatera en gång till, i hopp om att det blev något fel vid formateringen. Men patchen kan fortfarande inte läsas in.

 

Jag har även testat att ladda patchen både från blizzard och ifrån fz.se.

 

Något som slog mig var att WoW-mappen är skrivskyddad, och den därför inte kan skapa filen i felmeddelandet. Men så fort jag tar bort skrivskyddet, så kommer det tillbaka. Verkar inte som jag förmår att ta bort det, vilket kan vara nödvändigt för att den ska kunna skapa filer i mappen (om detta är felet).

 

Någon som vet vad felet kan vara, eller vad jag ska göra för att rätta till det?

 

Edit; Jag ska kanske lägga till att WoW fungerade felfritt innan första formateringen.

 

/ rusk

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kanske hade samma problem, när jag skulle installera WoW på min vista så kom samma fönster upp, så gjorde jag så att jag kopierade hela WoW mappen från min XP till min Vista via nätverket och så funkade det jätte bra :) behövde inte patcha, bara startade och ändrade inställningarna så dom passade till den datorn och så funkade det som vanligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...