LIRARN8 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 10/10 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) Ha, ingen verkar kunna stå emot mig. Jag har nog övertalat er att inte köpa spelet.Är du dum eller?Tror du det är olagligt att spela ett 18+ spel fast du är t.ex. 15 år ? du har isåfall fel. 18+ är en rekommendation för åldern du bör vara i. Ärligt nu, är du 11 år? Säg mig då, har du aldrig sätt en film eller spelat ett spel som har 15 års gräns ?? Och BTW: Haze är för 18+ . Kommer du inte spela det för de eller ? PS: Jag kommer in på GTA IV:s hemsida.. Fast jag diskuterar GTA IV på fuska för GTA IV har inget forum.. 1. Du kanske inte är inne på rätt hemsida då besök http://www.rockstargames.com/IV/ så ska du få se det själv. 2. Jo, varför skulle jag inte ha gjort det? 3. Du tillverkarna har ingen ålderårsgräns ännu. Just nu är det 18+ men det skiftar snart över till 16+ pluss. 4. Det enda jag försöker komma fram till att GTA suger och att ni inte har tillgång till att spela det, är ni trögfattade eller? Redigerat 31 Mars 2008 av Simpiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Ha, ingen verkar kunna stå emot mig. Jag har nog övertalat er att inte köpa spelet. Är du dum eller? Tror du det är olagligt att spela ett 18+ spel fast du är t.ex. 15 år ? du har isåfall fel. 18+ är en rekommendation för åldern du bör vara i. Ärligt nu, är du 11 år? Säg mig då, har du aldrig sätt en film eller spelat ett spel som har 15 års gräns ?? Och BTW: Haze är för 18+ . Kommer du inte spela det för de eller ? PS: Jag kommer in på GTA IV:s hemsida.. Fast jag diskuterar GTA IV på fuska för GTA IV har inget forum.. 1. Du kanske inte är inne på rätt hemsida då besök http://www.rockstargames.com/IV/ så ska du få se det själv. 2. Jo, varför skulle jag inte ha gjort det? 3. Du tillverkarna har ingen ålderårsgräns ännu. Just nu är det 18+ men det skiftar snart över till 16+ pluss. 4. Det enda jag försöker komma fram till att GTA suger och att ni inte har tillgång till att spela det, är ni trögfattade eller? Snälla dra åt... Du är ju helt j*vla omöjlig att diskutera med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Kolla på bilden, det inehåller ganska mycket! En_bild.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Ja, so what? Det är ett j*vla spel. Blod? No problem, jag har aldrig blivit särskilt förskräckt av det och ser inte det farliga med det. Att det är mycket våld bryr jag mig inte heller om, det är ju bland de mest underhållande i spelet. Delvis "nakenhet"(vettefan om det är så man säger XD)... Oj, jag kanske ser en kvinna i bikini då! j*vlar, jag får ju men för livet! Grovt språk? Än sen, jag svär redan mycket själv. Sexuellt innehåll! Man stöter ju på porrlänkar och popups ibland, inget farligt alls.... Användande av droger och alkohol? Vadå, tror du jag börjar knarka för att jag spelar ett spel med knark? Det är helt upp till föräldrarna om jag skulle få spela ett spel med allt det här, och mina föräldrar bryr sig inte om det, för dem vet att jag inte är så j*vla dum och blir påverkad av ett spel. Nu kontrar du med nåt idiotiskt motargument säkert, visstvisst. Jag pallar bara inte diskutera med dig med. Tack och hej leverpastej. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Men jag pallar fotfarande reta skiten ut er med mina lögner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ha, ingen verkar kunna stå emot mig. Jag har nog övertalat er att inte köpa spelet. Är du dum eller? Tror du det är olagligt att spela ett 18+ spel fast du är t.ex. 15 år ? du har isåfall fel. 18+ är en rekommendation för åldern du bör vara i. Ärligt nu, är du 11 år? Säg mig då, har du aldrig sätt en film eller spelat ett spel som har 15 års gräns ?? Och BTW: Haze är för 18+ . Kommer du inte spela det för de eller ? PS: Jag kommer in på GTA IV:s hemsida.. Fast jag diskuterar GTA IV på fuska för GTA IV har inget forum.. 4. Det enda jag försöker komma fram till att GTA suger och att ni inte har tillgång till att spela det, är ni trögfattade eller? Ahahaha, tillgång till att spela det, herregud. PEGI's ålderssystem är RIKTLINJER, inget annat. Det är stor skillnad på det och att t.ex. gå på bio. Där får man inte gå in på 15-årsfilmer om man är under 15 år. Det är nog du som är trögfattad. Sluta nu innan du gör bort dig själv ännu mer än du redan har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) Shit asså... PEGI är en förkortning av Pan European Game Information (paneuropeisk spelinformation). Det är det första paneuropeiska åldersmärkningssystemet någonsin för tv- och datorspel. Det ska ge föräldrar, köpare och online-kunder vägledning om ett spels innehåll lämpar sig för en viss åldersgrupp. Kom ihåg att PEGI-klassificeringarna är rekommendationer om produktens innehåll och lämplighet för olika åldersgrupper, och inte hur svårt spelet är eller dess tillgänglighet. PEGI-systemet har tagit hänsyn till olika kulturella normer i olika europeiska länder. Ser du där de står "PEGI-klassificeringarna är rekommendationer", så tekniskt sätt får vi spela GTA IV med föräldrarnas tillstånd. Tror mig inte hepp... http://www.pegi.info/sv/index/id/172/ Simpiz, du uppför dig väldigt barnsligt som säger emot alla som vet, specielt Aircondition, han är kung på kunskap. ;) Redigerat 1 April 2008 av Pavilion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Sådär ja, äntligen lite fakta som borde få slut på meningslösa motargument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 10/103/10, vet inte om jag vill ha det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 OMFG!!! Kan knappt bärga mig... Längtar så in i hel***e efter det. ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Bara 12 dagar kvar tills realesen. (Även om MÅNGA kanske kommer bli utan, de hinner inte trycka alla skivor) OBS! Detta var inget JÄTTEviktigt, ville bara liva upp tråden lite :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.