Hoppa till innehåll

Söker Gratis Host.


Rekommendera inlägg

Tja alla, sen byethost började med reklam på sidan tänker jag nu byta mot en anna, gärna också gratis.

 

Utrymmet ska vara 100mb+

Bandwidthen vill jag GÄRNA att den ska vara 50gb+ men det går bra om den är under, men helst.

Ska stödja php, mysql (Hur många databaser kvittar) etc. och gärna ha phpmyadmin.

Ingen reklam, helst.

 

Eller det kanske är nån med en egen server som kan tänkas att ha min sida på den?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Habbo0Hotell

Det är mycket begärt för en gratis host, om du vill få tag på sådant så blir det betalt, tror ingen pallar ha din sida på någons host GRATIS då dom kan tjäna $$$$money på det.

 

Men nej, jag vet tyvärr ingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Double

Uschhh, one kan jag inte rekommendera, världens sämsta support och uschh, nej..

 

Binero.se

Redigerat av Double
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*host*Minderårig*host*

 

Ganska jobbigt att fråga förälder :P

Skicka pengar i ett kuvert så fixar jag då? ;)

 

 

ang. One.com's support så vet jag inget om den, men inget fel på resten av deras tjänster iaf, men har ju aldrig behövt support heller så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 48893

Om du vill ha 20gb utrymme, 30gb bandwidth/månad, subdomän, usel support och en ostabil server gratis ska du välja newsit.es. Just nu har dom dock STORA banners på sidorna, men jag tror att det bara är tillfälligt.

 

Freehostia.com har otroligt bra support, 250mb, 5gb bandbredd/månad, ingen reklam, stabil server, 10 subdomäner och det är gratis. Tyvärr kan man inte ladda upp större filer än 500kb.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

*host*Minderårig*host*

 

Ganska jobbigt att fråga förälder :P

Skicka pengar i ett kuvert så fixar jag då? ;)

 

 

ang. One.com's support så vet jag inget om den, men inget fel på resten av deras tjänster iaf, men har ju aldrig behövt support heller så...

 

Menar du det? Då KANSKE jag skickar O.o

Men jag får fundera på det innan du säger något -.-' Kan inte lita på vem som helst.

 

OnT: Vill inte ha med Freehostia att göra.. 500kb per fil? -.- Dom måste skoja. Och sen 5gb bandbredd :(

Redigerat av Odet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*host*Minderårig*host*

 

Ganska jobbigt att fråga förälder :P

Skicka pengar i ett kuvert så fixar jag då? ;)

 

 

ang. One.com's support så vet jag inget om den, men inget fel på resten av deras tjänster iaf, men har ju aldrig behövt support heller så...

 

Menar du det? Då KANSKE jag skickar O.o

Men jag får fundera på det innan du säger något -.-' Kan inte lita på vem som helst.

 

OnT: Vill inte ha med Freehostia att göra.. 500kb per fil? -.- Dom måste skoja. Och sen 5gb bandbredd :(

 

Haha, ja vill du verkligen det så kan jag väl fixa, men det är väl betydlig lättare att prata med dina päron? :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...