Pachu Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Allså jag har spelat många Wii spel, Och oftast när det är vissa spel som är lite snygga brukar jag säga "Aja snyggt till Wii" då jag har sett bättre till andra konsoller. Men detta säger jag inte till Super Mario Gallaxy. Den har ärlig fin grafik och vid vissa banor när detaljerna och ljuseffekterna bara blänker i ögonen kan jag gå runt det speciella området hela tiden. SMG har den vackraste grafiken, Lika vacker som Mass Effect, Men svårt att jämföra . Oj förlåt kan nån flytta denna tråd till Wii rummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Fel forum och lite onödig tråd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 kansek ska köpa ett wii då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 SMG har ju jättebra grafik men vänta lite tills andra spel släpps så ska du få se på grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 f*n att jag lånade ut SMG, vill ju spela det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 f*n att jag lånade ut SMG, vill ju spela det nu!Varför??? Det är ju tråkigt. Ja, Det är bra Grafik. Men Grafiken är inte allt spelar hällre Mario Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Det har bra grafik ja men det är inte världens roligaste spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Det har bra grafik ja men det är inte världens roligaste spelhåller med.man tröttnar på spelet efter 5 dagar. men det har så himla bra gafik. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Ja grafiken är bra. Men man tröttnar på spelet efter en månad, inte positivt. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Det gör iaf inte jag, ni är inga riktiga Mario-fans! Gå till Masterchief och digga honom istället för att smutskasta Super Mario! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Galaxy är ett briljant spel, big love Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Galaxy är ett briljant spel, big loveDu köpte det nyss va? I början tycker man att det är skit kul men sen efter nån månad tröttnar man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.