kerex132 Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) EDIT:Klar hella spelet första dan lol!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 5 Mars 2008 av kisss97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Menar du att den börjar ladda ner igen när du trycker på demot eller vad menar du? Förklara gärna lite bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 4 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 aaaaaaa precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 vart trycker du när du har laddat ner det och vart har du laddat ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 4 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 crysis hemsida please help Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) ok du HAR laddat ner "demot". men sen när du tycker på den och den installerar så installerar den själva innehållet så du kan spela demot så låt den bara installera. hoppas det hjälpte ;) Redigerat 4 Mars 2008 av Drulli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 5 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 ne inte ett dug jag har ju installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snippen Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Hejsan, jag har ett problem med crysis, jag kommer till "kyrkogården" där det ska finnas ett x antal koreaner som är klokade, men jag har nu varit där i över 2 timmar men jag hittar inget o på game faq så står det att man ska se skotten som kommer men jag ser lr hör inget... börjar bli lite frustrerad över detta. Har du något förslag om vad som kan vara galet. Tacksam för hjälp Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puch Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Hejsan, jag har ett problem med crysis, jag kommer till "kyrkogården" där det ska finnas ett x antal koreaner som är klokade, men jag har nu varit där i över 2 timmar men jag hittar inget o på game faq så står det att man ska se skotten som kommer men jag ser lr hör inget... börjar bli lite frustrerad över detta. Har du något förslag om vad som kan vara galet. Tacksam för hjälp Mvh Johan Börja skjuta runt lite så lär dom höra dej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cod4raptor Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Hejsan, jag har ett problem med crysis, jag kommer till "kyrkogården" där det ska finnas ett x antal koreaner som är klokade, men jag har nu varit där i över 2 timmar men jag hittar inget o på game faq så står det att man ska se skotten som kommer men jag ser lr hör inget... börjar bli lite frustrerad över detta. Har du något förslag om vad som kan vara galet. Tacksam för hjälp Mvh Johan jag körde in med en bil och pepprade ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.