Hoppa till innehåll

Förvirrad, Need Help ,


GangsterTwist

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst InTech

det finns redan några sådana trådar..

 

1 60 gigarn

2 i europa ja. finns väl begagnade..

3 vet inte

4 luckan till vänster är "borta" och man kan inte stoppa in ett memory stick.. och man inte inte spela ps2 spel, men ps1.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om 60 gig:arn inte har nåt mer en att man kan lira ps2 spel och memory stick & luckan.

Så känns inte 40gig:arn som en stor förlusten? right ?

Vad exakt är den där luckan för nåt.

Och det är väl samma grafik på dom right :P ? (jag vet att de beror på TV:en men ni fattar.)

Prestandarn är lika bra på 40 som på 60gig:arn?

Nej inte skämt fråga, Behöver man HD TV för Playstation 3, hur mycket väre ser de ut utan ?

Online är kost fritt va ?

Jag har hittat ett packet "PS3 Playstation 3 40 GB + NFS ProStreet + Uncharted" för ca 4700. Är det rimligt ?

 

 

Ps: Du får ursäkta mig, jag är inte så ofta inne på Playstation 3 forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om 60 gig:arn inte har nåt mer en att man kan lira ps2 spel och memory stick & luckan.

Så känns inte 40gig:arn som en stor förlusten? right ?

Vad exakt är den där luckan för nåt.

Och det är väl samma grafik på dom right :P ? (jag vet att de beror på TV:en men ni fattar.)

Prestandarn är lika bra på 40 som på 60gig:arn?

Nej inte skämt fråga, Behöver man HD TV för Playstation 3, hur mycket väre ser de ut utan ?

Online är kost fritt va ?

Jag har hittat ett packet "PS3 Playstation 3 40 GB + NFS ProStreet + Uncharted" för ca 4700. Är det rimligt ?

 

 

Ps: Du får ursäkta mig, jag är inte så ofta inne på Playstation 3 forumet.

1. Nej.

2. USB lucka.

3. Ja.

4. Ja.

5. Såklart inte.

6. Ja.

7. aa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Det blir rätt stor skillnad med en hd-tv med hdmi kabel, så helst.

Kan ju säga såhär, Om du spelat på en hd-tv med full hd och hdmi-kabel, då vill du inte gå över till en sämre.

Dendär luckan innehåller memory-card utstick och så. men det enda som fattas (tror jag) är sd-grejen.

Redigerat av InTech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om 60 gig:arn inte har nåt mer en att man kan lira ps2 spel och memory stick & luckan.

Så känns inte 40gig:arn som en stor förlusten? right ?

Vad exakt är den där luckan för nåt.

Och det är väl samma grafik på dom right :P ? (jag vet att de beror på TV:en men ni fattar.)

Prestandarn är lika bra på 40 som på 60gig:arn?

Nej inte skämt fråga, Behöver man HD TV för Playstation 3, hur mycket väre ser de ut utan ?

Online är kost fritt va ?

Jag har hittat ett packet "PS3 Playstation 3 40 GB + NFS ProStreet + Uncharted" för ca 4700. Är det rimligt ?

 

 

Ps: Du får ursäkta mig, jag är inte så ofta inne på Playstation 3 forumet.

 

Jag köpte det paketet på Siba... Pro Street e inte kul Uncharted är väl kul men...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

InTech - Jo jag hade en 42 tums HD TV till xbox360, bästa graphics i stortsätt.

Men då bestämde famijlen säg för att flytta upp 42:an till HD DVD:en där uppe, och flytta ner en fet 52 tums Widescreen (inte HD). Gissa om jag blev pisst off som f*n. Jag får inte ens spela konsoler där uppe för de stör dom, säger dom.

 

Sportzer - Angånde USB, jag har fått info om att 40gb inte har 4 USB kontakter utan 2 bara, är de sant ?

Och sedan Minneskort delen, tycker jag var synd, för om jag förstår de rätt så kan man ta mobilens minneskort och sedan lyssna på dess musik/videos och allt sånt där på PS3:an.

 

BLITZFREEDOME - Jo jag syftar exakt på de packetet. Vad de bra eller ? du skrev "är väl kul men..." vad menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

ja, de har bara 2.

Och om denna mobilsladd är en usb är det bara att koppla in där man laddar kontrollerna med mera.

och om du har ett usb-tagentbord o en usb-mus så är det bäst att ha 4.. för då kan man ladda en kontroll eller ha i guitar hero 3 gitarren eller liknande.

Redigerat av InTech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...