Dextrozol Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 hej jag har ett problem med min router t.ex när jag är ute och surfar och klickar på länkar till sidor och andra grejer inuti sidan typ "nytt ämne" så lägger min router av helt plötsligt den är på och så men ingen internetkraft då tar jag typ och går in på routerns hemsida (massa siffror och punkter) så är det en knapp i status och där står det "renew" och då står det ip.adress 0.0.0.0 bredbandmask elr nåt 0.0.0.0 MAC adress 0.0.0.0 kan nån hjälpa mig men när jag kör wow så är det bara en källa och inga länkar han tar datakraft då kan han hålla sig i 3 timmar typ. det här e jättejobbigt jag har nån liten j*vla sak som heter "DIR-100" men när jag kopplar bort den och använder bara modemet elr vad det e så avbryts det aldrig internet laggar inte lika och massa bra grejer men mamma o pappa skaffade bärbara och vill ha router så att dom kan surfa med det här är ett jätteproblem min pappa har nån annan typ på sitt jobb men den finns inte o köpa längre säger dom den ger ALDRIG upp bara när han stänger av den. e ju förtvivlad detta hände när jag skulle klicka på nytt ämne så var jag tvungen att böja mig ner rycka sladden ur routern vänta 20 sekunder sen kunde jag klicka där och komma här e desperat på att döda den j*vla routerj*veln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Enda jag kan rekommendera är att du köper en ny router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.