Hoppa till innehåll

Gammlaste Spelet


Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tetris var väll knappast till Ps2? jag vet att James Bond: Agent under fire var rätt tidigt, Dinosaurier detsamma

Det var väl nåt av de första som kom ut ?

 

BTW grammatik fel på trådrubriken, äldsta skarre va.

 

Öppna inte käften om du inte kan stava till nåt så simpelt som "Grammatikfel"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tetris var väll knappast till Ps2? jag vet att James Bond: Agent under fire var rätt tidigt, Dinosaurier detsamma

Det var väl nåt av de första som kom ut ?

 

BTW grammatik fel på trådrubriken, äldsta skarre va.

 

Öppna inte käften om du inte kan stava till nåt så simpelt som "Grammatikfel"

 

Det var som självaste f*n vad ni ska hålla på att tjata om rubriken! Har grammatiken i rubriken något som helst att göra med gamla spel?! Nu håller ni bägge käft och postar något som har med gamla spel att göra eller så skapar ni en egen tråd där ni kan diskutera grammatik själva utan att störa dom som vill läsa om något så tråkigt som gamla spel. Om någon nämner något som har med stavfel här igen ska jag personligen se till att han/hon/de ska brinna i h*lvetets djupaste håla och ruttna till innehållet av en vårta på en finne under foten på en pestsmittad råtta! Och jag vet att jag kanske har stavfel men det vill jag inte veta om! Avlid alla perfektionister!

 

Med det sagt så tror jag att Fotboll är det äldsta spelet. Det uppfanns i Kina några år f.kr och bollen hade vanan att knäcka benen på spelarna pga dess abnormala tyngd. Äldsta spelet på någon maskin what so ever är nog Pong. Bra tråd bdw. Äntligen får man utlopp för all undertryckt ilska mot perfektionister som ligger och trycker som en trasig brödrost.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Med det sagt så tror jag att Fotboll är det äldsta spelet. Det uppfanns i Kina några år f.kr och bollen hade vanan att knäcka benen på spelarna pga dess abnormala tyngd. Äldsta spelet på någon maskin what so ever är nog Pong. Bra tråd bdw. Äntligen får man utlopp för all undertryckt ilska mot perfektionister som ligger och trycker som en trasig brödrost."

 

Kunde inte ha sakt det bättre.. Men du snodde mitt ilskeutsläpp ^^

 

Nu back to topic.

 

Pratar vi om äldsta spelet på alla consoler eller till PS2 eftersom denna tråden ligger i Ps2 forumet?

 

Äldsta whatsoever : Skulle förmodligen säga Pong men jag är inte säker.

Äldsta på PS2 : Ingen aning :/

Redigerat av Simontheking
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...