lalja Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Hejsan hallå, lirar just nu på min 70 pvp warlock. har full vengeful. Men, hade inte lirat på ett tag nu, har dålig koll på vad som är bra. Dom har ju gjort om talents rejält för locks sen 2.12.0 tiden tror jag. aja, nån som ahr nån bra sl/sl specc? alla svar räknas, mvh linus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Full Vengeful.. Och du vet inte vilket specc som är bra för PvP? Det finns bara ett specc som är bra och det har typ varit så sedan TBC har släppts. ( SL/SL ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) Antingen ljuger du för status, eller så har du köpt accountet, period. SL/SL (Siphon life i Afflicition och Soul link i Demonology om du inte visste), är en ultimat spec som healar dig för massivt mycket och du tar lite damage. Btw matey.. vengeful uppfanns LÅNGT efter patch 2.12 ^.^ Redigerat 6 Mars 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 SL/SL, bara du har de två så kan du ändra på annat du vill ha jag använder den här speccen http://wow-europe.com/en/info/basics/talen...ck/talents.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Den visas inte, du måste kopiera linken som finns under hur många points left rutan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 7 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Lol, menade ej så :) hehe, jag har ju LIRAT sedan 2.12 patchen, haha, men jag har ej lirat så seriöst som jag ska inrikta mej nu, och tack, speccade 26/35.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 du har full vengeful och vet inte nått bra pvp specc? ebayer... i alla fall, SL/SL är ett bra specc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 7 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 .. Börjar bli riktigt trött på när alla anklagar för sådana saker. OM du ska kalla mej en ebayer, så kan du lika gärna hålla käften. Jag lirar SL/SL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 (redigerat) lika bra att du erkänner... man måste spela VÄLDIGT VÄLDIGT mycket för att få full vengeful och du säger du knappt spelat nått sedan 2.0.12? Då kan väl du berätta vad sl/sl specc är? sorry för off-topic.. Redigerat 7 Mars 2008 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 7 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 (redigerat) lika bra att du erkänner... man måste spela VÄLDIGT VÄLDIGT mycket för att få full vengeful och du säger du knappt spelat nått sedan 2.0.12? Då kan väl du berätta vad sl/sl specc är? sorry för off-topic.. Sl=Soul link/ Sl=Siphon life. Ursäkta, kollade lite på tv. Soul link får man i speccen demonology, och siphon får man i affli. Redigerat 7 Mars 2008 av lalja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) lika bra att du erkänner... man måste spela VÄLDIGT VÄLDIGT mycket för att få full vengeful och du säger du knappt spelat nått sedan 2.0.12? Då kan väl du berätta vad sl/sl specc är? sorry för off-topic.. Sl=Soul link/ Sl=Siphon life. Ursäkta, kollade lite på tv. Soul link får man i speccen demonology, och siphon får man i affli. lmao, jag skrev just det -.- "SL/SL (Siphon life i Afflicition och Soul link i Demonology om du inte visste), är en ultimat spec som healar dig för massivt mycket och du tar lite damage." Sluta vara nån jäkla player och erkänn att du har köpt accet Linka till din character så ska jag se vilka dina partners är och hur din personal är :) Redigerat 8 Mars 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Allt man behöver göra för att få Vengefull (förutom shoulders och vapen) är i stort sett att bara köra 10 arena matcher varje vecka oavsett om man förlorar eller vinner. min kompis har 2 merciless och 1 vengefull (resten kara gear för holy paladin) och hans teams rating är 1200-1250 nånting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg