Hoppa till innehåll

Blir Man Arg Eller Blir Man Arg...

Rekommendera inlägg

Har har man suttit och spelat och spelat, slitit och slitit i över 500 speltimmar med Pokemon Ruby. Hade ett antal 100 och ännu mer 90+, hade 298/302 Pokémon (har jag för mig). Tror ni då inte att min 6 åriga kusin som inte kan läsa engelska gör de klassiska och bara trycker. Nu tryckte han då på New game och började spela... När jag väl upptäkta att han spelade var de försent :( De hade aotuosparats och där satt man med ett nytt spel som hette AAAAAAA.... man kunde ju inte bli direkt arg på han heller, men fyfan va jag var arg inuti :angry: Så med denna tråden vill jag råda er att hålla ett spel ifrån småbarn som inte kan läsa eller spela i överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aah,jag vet hur det shens.Vi helsade på några kompisar i Italien och de hade en son som gillade att spela gba så han spelade mitt bionicle heroes masa gånger och en gång utan att FRÅGA!Så han statade ju så klart ett nytt spel över min sparade och jag som hade alla bonus och hade klarat alla banor.Jag säger bara ÅÅÅÅÅÅÅHHH vad jobbigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har har man suttit och spelat och spelat, slitit och slitit i över 500 speltimmar med Pokemon Ruby. Hade ett antal 100 och ännu mer 90+, hade 298/302 Pokémon (har jag för mig). Tror ni då inte att min 6 åriga kusin som inte kan läsa engelska gör de klassiska och bara trycker. Nu tryckte han då på New game och började spela... När jag väl upptäkta att han spelade var de försent :( De hade aotuosparats och där satt man med ett nytt spel som hette AAAAAAA.... man kunde ju inte bli direkt arg på han heller, men fyfan va jag var arg inuti :angry: Så med denna tråden vill jag råda er att hålla ett spel ifrån småbarn som inte kan läsa eller spela i överhuvudtaget.

OJ! vad jobbigt själv skulle jag bli galen om nån gjorde det med mitt fire red :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Min lillebror har en gång startat om min Saphire och jag hade klarat hela spelat hade måna i lv 100 och så han bara snodde det och tryckte överallt och sen var det inget man kunde göra :( Och när jag hade klarat mitt Pokémon Blue duegon och skulle fortsätta så tog han det också!!! Och raderade :@ Man blir inte glad precis, satt hela dan på mitt rum och bölade. Jag var Squrtiel men när jag började om blev jag en Pikatchu.. Pikatchu var faktsikt bättre.. Men innan var min Absol i lv 50 :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fy faan!!! Tur att man är minst själv B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjit va jag skulle hata mina syskon om det gjorde så <_< själv så låna min kusin min laptop för att blåssa (radera allt) den och se om den fugerar bättre. på kvällen kommer jag på at jag gjort en film i paint som det var 30sek kvar att göra på och bakuppen på den var sparad på en annan dator som blev blåst 1 vecka innan. spendera så himmla mycket tid på att göra den så bra som möjligt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...