Raptomex Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) Jo hej! Jo, nu ska jag försöka göra Dragon slayer innan jag blir member, så detta har jag, kommer jag klara den? Strenght=70. Prayer=70. Ska bära detta; Rune full helm. Addy platebody. Rune plateleg. Rune scimmy. Anti dragon shield. Mat= Hälften Lobster, och hälften swordfish. Är det bra rustning? Eller ska jag ändra på nått? Dåså, elvarg. När han attackerar så kan han dra 20+, när han gör attacken som drar mycket, är det meele, magic, eller range? Då ska väll antidragon shield skydda? Och om jag använder prayer så skyddar väll det också? Redigerat 6 Mars 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) Ja såklart, + Namn på runescape? OMG OMG OMG! Anti-dragon shiled och han slår max 5-7 Redigerat 6 Mars 2008 av TheOracle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShinyBlood Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Orka, jag döda med en lvl 24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Orka, jag döda med en lvl 24 Smurfarna hoppar verkligen av intresse. Men iaf, ja du klarar du utan problem, du behöver inte använda prayer, anti shield gör så att han tar max 5 (Iaf vanliga drakar) med sin eld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Jo hej! Jo, nu ska jag försöka göra Dragon slayer innan jag blir member, så detta har jag, kommer jag klara den? Strenght=70. Prayer=70. Ska bära detta; Rune full helm. Addy platebody. Rune plateleg. Rune scimmy. Anti dragon shield. Mat= Hälften Lobster, och hälften swordfish. Är det bra rustning? Eller ska jag ändra på nått? Dåså, elvarg. När han attackerar så kan han dra 20+, när han gör attacken som drar mycket, är det meele, magic, eller range? Då ska väll antidragon shield skydda? Och om jag använder prayer så skyddar väll det också? Var inte nervös, han är JÄTTEEE enkel om du har rätt grejer, jag döda han med wizard armour och en Rune Scimmy. Jag var i Cb lvl 58 så du kan nog klara han lätt med det där. Det var väldigt länge sen jag döda han med ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 klara han me jävligt dåliga rejer o full back me lobs o då va han rätt enkel va i lvl 47 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Ehhhh lol?? Elvarg tar 10 max om du har anti-d shield. Utan tar den minst 35 då den one hittade mej på level 37 (trodde inte man behövde shielden!). Nej ta green dhide (pure set) istället då den använder mest mage. Den gör inte range, den hitta inte mer än 11 på mej (lvl 40). Kom ihåg att denna draken är inte en vanlig Green Dragon, den är starkare. Men den är inget jätte hot om du är över 50 cb. Du klarar den lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 du den är för lätt dragon slayer . ja klara det med en pure ranger ja va nära att dö men endå ja klara det. ja va ca lvl 45 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Okej, men när han gör sin attack som kan dra mycket, är det range då eller mage? För att då kan man ju a d-green hide, och sen då använder jag också prayern som gör att man skyddas av alla magic attacks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Mage. Den använder inte range. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) Mage. Den använder inte range.Ok, nu har jag klarat allt, nu är det draken kvar. Jag har fullt med lobster och swordfish. Jag har 2 svärd också, en rune scimmy, och en rune longsword. Om jag använder strenght, då använder jag scimmyn, och om jag ska använda attack, då använder jag longsword?! Redigerat 8 Mars 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Mage. Den använder inte range.Ok, nu har jag klarat allt, nu är det draken kvar. Jag har fullt med lobster och swordfish. Jag har 2 svärd också, en rune scimmy, och en rune longsword. Om jag använder strenght, då använder jag scimmyn, och om jag ska använda attack, då använder jag longsword?! Använd scimmyn Den tar mycket snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg