Swe_DeMoN Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 jag har inte spelat gta vc på länge men jag ville prova det igen men det är som om jag håller nere högerknappen hela tiden så han går åt höger hela tiden jag vet inte vad jag ska göra vet någon det???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Prövat att stänga av och sätta på spelet igen? Det har hänt mig men det hjälpte att starta om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 funkar inte för mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 men det är säkert bara dammigt eller nåt smuts som du måste blåsa bort från skivan :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 k ska kolla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 *Tråd rensad pga eventuell bristande intelligens.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Data nörden Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Du kanske har ändrat kontrollerna på spelet, ändra kontrollerna till som dom var innan om du har gjort det, kanske funkar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
herr snögubbe Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Om du har trådlöst tangentbord är risken att den har hakat upp sig, tryck då snabbt på högertangen(d) och se om det funkar efter det, annars har antagligen cd:n en rispa lr att datorn har fått fnatt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Du kan ju alltid lämna tillbaka CD:n och få en ny! Om du har kvittot! Vart ifrån köpte du GTA Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.