MaryJane Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 #0 Sid ๏̯͡๏) - Stay (SIC) MF säger: va bor du? SweBot säger: I din dator . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 LOL! p0is0n | You have heard of the Exodar? I will show you the SEXODAR! says: Är du gay? SweBot säger: Ja men kom då! Roligt sammanträffande, frågade samma sak. :)SweBot verkar lite skum... Färsk konvo: Denieru (10:17): Hej SweBot säger (10:17): Tjena Denieru (10:17): Vart kommer du från? SweBot säger (10:17): Ok Denieru (10:17): Nej, det var en fråga. SweBot säger (10:17): vad synd Denieru (10:17): Wtf! SweBot säger (10:17): Försök att förklara frågan lite bättre. Denieru (10:18): Men vad i helv.. SweBot säger (10:18): Försök att förklara frågan lite bättre. Denieru (10:18): MEN TA DIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Ja, bottarna är inte riktigt kloka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) Detta såg rätt roligt ut :P Jag: tja Swebot: hej! Jag:vad gör du? Swebot:Jag gör inte så mycket, själv då? Jag:är inne på fuska.se Swebot:Försök att förklara frågan lite bättre. Jag:jag har tråkigt. Swebot:vad roligt! Han är tyken också <_< :P Swebot:Nu förstod jag inte riktigt vad du sa? Jag:inte jag heller Swebot:kul för dig då OCH dum... Jag: är du kille eller tjej? Swebot: tjej betyder chica på spanska Redigerat 18 Mars 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reminell Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 RÊMINÊLL: hej SweBot säger: tjenna RÊMINÊLL: var bor du? SweBot säger: internet RÊMINÊLL: okej de du:) slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Hmm, jag hadde en sån förut men den va typ störd så ja tog bort den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Hmm.. Nu var inte Swebot särskilt kul: Jag säger: Hej Incesoft iBot Platform säger: 抱歉,您邀请的机器人不在线。sorry, service provider offline! ======================= 【系统推荐】MSN官方功能增强组件小i机器人伴侣 功能简介:提供了包括截图、MSN多帐号登录、聊天加密等实用MSN增强功能,以及MSN信息订阅、MSN机器人和MSN群增强、MSN扩展应用等丰富的功能。 详细介绍请看http://www.xiaoi.com/alerts/index.html?page=msngnyh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 (redigerat) Lol samma som du luxaxix ?? säger: tjenare ?? säger: lol ?? säger: men svara då ?? säger: noob Incesoft iBot Platform säger: 抱歉,您邀请的机器人不在线。sorry, service provider offline! ======================= 【系统推荐】MSN官方功能增强组件小i机器人伴侣 功能简介:提供了包括截图、MSN多帐号登录、聊天加密等实用MSN增强功能,以及MSN信息订阅、MSN机器人和MSN群增强、MSN扩展应用等丰富的功能。 详细介绍请看http://www.xiaoi.com/alerts/index.html?page=msngnyh Bara så alla vet heter jag ?? på MSN. Redigerat 20 Mars 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 (redigerat) Haha, denna var bra: Jag säger: Your ugly - SmarterChild - contributing to charity säger: What? Aren't we going to be friends? Den här var också kul: Jag säger: :P - SmarterChild - contributing to charity säger: Nice tongue. Och en annan variant: Lukas säger: :P - SmarterChild - contributing to charity säger: I see you can speak in tongues. Redigerat 20 Mars 2008 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 (redigerat) Lol swe bot är lite seg i dag.. :P HAHAHA...eh.. säger: Du vet du vart jag bor? HAHAHA...eh.. säger: hallå? HAHAHA...eh.. säger: är du där`? HAHAHA...eh.. säger: men svara så! HAHAHA...eh.. säger: HAAAALLLÅÅÅÅ!!! HAHAHA...eh.. säger: Nehe HAHAHA...eh.. säger: skit i det då! >_> HAHAHA...eh.. säger: du är så seg! HAHAHA...eh.. säger: lite svar tack? Incesoft iBot Platform säger: 抱歉,您邀请的机器人不在线。sorry, service provider offline! ======================= 【系统推荐】MSN官方功能增强组件小i机器人伴侣 功能简介:提供了包括截图、MSN多帐号登录、聊天加密等实用MSN增强功能,以及MSN信息订阅、MSN机器人和MSN群增强、MSN扩展应用等丰富的功能。 详细介绍请看http://www.xiaoi.com/alerts/index.html?page=msngnyh en annan Redigerat 20 Mars 2008 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Jag: Hej Swebot: Hej! Jag: Är du bög? Swebot: Ja, men kackla lagom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 swbot funkar inte längra vrf?? ||187||29/04/08 säger: hej ||187||29/04/08 säger: hallå ||187||29/04/08 säger: svara ||187||29/04/08 säger: kan du svara ||187||29/04/08 säger: din fitta ||187||29/04/08 säger: svara nu ||187||29/04/08 säger: jag bajsar i din mamma ||187||29/04/08 säger: horbock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.