Gäst XPLOSIV Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) Tänkte kanske uppdatera till Vista nångång snart, jag undrar om följande saker funkar: WinAmp [FUNKAR] Firefox [FUNKAR] World of Warcraft [FUNKAR] WinRar [FUNKAR] UTorrent [FUNKAR] Photoshop CS2 [FUNKAR] Game Maker [FUNKAR] Skype [FUNKAR] Steam [FUNKAR] AutoIT [OBESVARAT]<- NÅN SOM VET??? Fraps [FUNKAR] SQLYog [FUNKAR] Age of Empires [FUNKAR] Age of Empires II [FUNKAR] Project 64 [FUNKAR] NOD32 [FUNKAR] (ni kan svara om ni kan något av dom så ändrar jag inlägg) Redigerat 11 Mars 2008 av XPLOSIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 WinAmp Firefox WinRar (Tror att den ska funka, men det finns annars många anra zippers att välja mellan.) UTorrent Skype Fraps NOD32 De funkar, har kollat igenom min brors dator som har vista, och han har de programmen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 gamemaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Tänkte kanske uppdatera till Vista nångång snart, jag undrar om följande saker funkar: WinAmp Firefox World of Warcraft [FUNKAR] WinRar UTorrent Photoshop CS2 Game Maker Skype Steam AutoIT Fraps SQLYog Age of Empires Age of Empires II Project 64 NOD32 (ni kan svara om ni kan något av dom så ändrar jag inlägg) Steam, AOE & II, PSCS2, SQLYog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 WinAmp Firefox WinRar (Tror att den ska funka, men det finns annars många anra zippers att välja mellan.) UTorrent Skype Fraps NOD32 De funkar, har kollat igenom min brors dator som har vista, och han har de programmen. :) WinRar funkar använder det och jag har vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Funkar Lotro på Vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Funkar Lotro på Vista?Borde göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Project 64 funkar, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Det mesta funkar + att alla nya program som kommer ut är ju skapade för vista(typ alla) Varför skriver ni inte program som inte funkar i Vista än program som funkar i vista för då vet man ju vad man ska se upp för iallafall?? Själv så kör jag Vista premium och har inte haft några problem hittills iallafall! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 (redigerat) Det mesta funkar + att alla nya program som kommer ut är ju skapade för vista(typ alla) Varför skriver ni inte program som inte funkar i Vista än program som funkar i vista för då vet man ju vad man ska se upp för iallafall?? Själv så kör jag Vista premium och har inte haft några problem hittills iallafall! ;) Inte alla program kommer till vista. Inte typ sånna där som folk på internetgör typ "World of Warcraft Model Edit Fix" och jag skriver inte liksom upp en lista vad som funkar . jag frågar vad som funkar för JAG tänkte uppgradera till vista nångång senare. Redigerat 11 Mars 2008 av XPLOSIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 tror det ska funka iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.