Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Skrivet 11 Mars 2008 ibland ser inte jag bilden heller ops samma här med bakrunden Citera
Xade Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Skrivet 12 Mars 2008 Men vrf ser vi den inte?, vill ha tilbaka min FM. :angry: Skriv ett PM till admin och förklara så kanske han kan hjälpa ;). Citera
eeewwhh Skrivet 9 April 2008 Rapport Skrivet 9 April 2008 Annars så kan ni använda [.ruta=svart][./ruta] också fast utan punkterna. Citera
TecWizard Skrivet 9 April 2008 Rapport Skrivet 9 April 2008 Annars så kan ni använda [.ruta=svart][./ruta] också fast utan punkterna.Det använder jag varför ska man betala för något, när man bara kan använda kod. ;) Citera
eeewwhh Skrivet 9 April 2008 Rapport Skrivet 9 April 2008 Annars så kan ni använda [.ruta=svart][./ruta] också fast utan punkterna.Det använder jag varför ska man betala för något, när man bara kan använda kod. ;) För att det inte blir vitt runt kanten? :PFör att det inte blir en ram runt Youtube filmerna man har(om man har det)? :P Citera
TecWizard Skrivet 9 April 2008 Rapport Skrivet 9 April 2008 Annars så kan ni använda [.ruta=svart][./ruta] också fast utan punkterna. Det använder jag varför ska man betala för något, när man bara kan använda kod. ;) För att det inte blir vitt runt kanten? :PFör att det inte blir en ram runt Youtube filmerna man har(om man har det)? :P Ok, spela roll ;) Citera
eeewwhh Skrivet 9 April 2008 Rapport Skrivet 9 April 2008 Annars så kan ni använda [.ruta=svart][./ruta] också fast utan punkterna. Det använder jag varför ska man betala för något, när man bara kan använda kod. ;) För att det inte blir vitt runt kanten? :P För att det inte blir en ram runt Youtube filmerna man har(om man har det)? Ok, spela roll ;) Jag har både bakgrunds fär och ruta :D Citera
TecWizard Skrivet 9 April 2008 Rapport Skrivet 9 April 2008 Annars så kan ni använda [.ruta=svart][./ruta] också fast utan punkterna. Det använder jag varför ska man betala för något, när man bara kan använda kod. ;) För att det inte blir vitt runt kanten? :P För att det inte blir en ram runt Youtube filmerna man har(om man har det)? Ok, spela roll ;) Jag har både bakgrunds fär och ruta :D SNYGGT Citera
eeewwhh Skrivet 9 April 2008 Rapport Skrivet 9 April 2008 Annars så kan ni använda [.ruta=svart][./ruta] också fast utan punkterna. Det använder jag varför ska man betala för något, när man bara kan använda kod. ;) För att det inte blir vitt runt kanten? :P För att det inte blir en ram runt Youtube filmerna man har(om man har det)? Ok, spela roll ;) Jag har både bakgrunds fär och ruta :D SNYGGT Tack, tack. :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.