marz231 Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) Här har du en, lyssnar på allt mellan gammal Hårdrock till Deathmetal. PS. så du vet, Svenomar, så är Metallica grunden till dagens Heavy Metal. Redigerat 8 Mars 2008 av marz231 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Gillar inte musik, men Dragonforce är rejält bra :) Lyssnar även på lite "teknorock", typ Robot Rock :P argh! jag fattar inte vad alla ser hoss DragonForce, det enda dom kan är att spela snabbt, inga bra texter eller nått. Skönt att det fanns många "hårdrockare" här, och det måste jag tydliggöra, ni behöver inte ha massa kedjor och skit. bara lyssna på musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Gillar inte musik, men Dragonforce är rejält bra :) Lyssnar även på lite "teknorock", typ Robot Rock :P argh! jag fattar inte vad alla ser hoss DragonForce, det enda dom kan är att spela snabbt, inga bra texter eller nått. Skönt att det fanns många "hårdrockare" här, och det måste jag tydliggöra, ni behöver inte ha massa kedjor och skit. bara lyssna på musiken. Jag tkr Dragon Forces gitarrister är jäkligt skickliga, vocalisten förstör de flesta låtarna imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Jag lyssnar ganska mkt på metal. t.ex dragonforce och in flames. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Metallica, ACDC och Guns N Roses räknas väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Metallica, ACDC och Guns N Roses räknas väll? Jodå, de är alla metal/hårdrock. Dock lite äldre sådan. Brukar sj lyssna igenom några ACDC låtar då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) Linkin park räknas som Nu metal :glare: Men jag lyssnar på typ Metallica slayer och iron maiden.....Räknas dom? Redigerat 8 Mars 2008 av X3RO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Linkin Parks tidigare album hade lite metal-taste i sig, men det nyaste (Minutes to Midnight) är imo så långt bort från metal som det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) lyssnar på riktig hårdrock, ACDC, Led Z, Black Sabbath Redigerat 8 Mars 2008 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Metal Är ju f*n det bästa som finns! Lamb Of god 4 ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Håller med om att LoG är riktigt bra, men tycker att ett fåtal av deras låtar är ganska tråkiga att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Jag är ett Metal f*n, Jag lyssnar 6 timamr på metal varje dag! Mina favorit band är: 1.Lamb of god! 2.Cannibal Corpse 3.Slipknot 4.Gorgoroth 5.Deicide 6.Hammerfall Jag har en metal lista uppklistrad på väggen! Där står alla metal stillerna(det finns 25 stycken) Och alla populära band som spelar den stilen! Jag gillar inte Gammal hårdrock som Guns N roses, Led zeppelin, Mötley crue och Twisted sister! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.