Gäst lordifan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Jo, jag är ju ett stort Metal f*n, Lyssnar på miljoner av band orkar tyvärr inte dra upp en lista just nu :D kommer kanske senare.. Jag kan skriva upp mina favoritband sålänge: 1. Lamb Of god 2. SlipKnoT 3. Cannibal Corpse 4. Deicide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Nej inte hårdrock men undergenrer till metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 ett hård rocks band lyssnar jag på slipknot :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Just nu lyssnar jag lite mer på dessa banden Blood stain child - tex Dark Tranquility Deathstars Children of bodom sen har vi Dragonforce Within Tempation Epica Nightwish m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 (redigerat) Jag vet inte många förutom mig och kanske Zimens som gillar äldre rock hårdrock som AC/DC, Rush eller Zeppelin. Blir dock fortfarande förbannad när folk kallar In Flames och Dark Tranquillity för hårdrock. Båda banden spelar Melodic death metal, lär är det för tusan. Redigerat 23 Mars 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 sure, jag lyssnar bara på death och black metal, men jag kallar mig för hårdrockare ändå. bara jobbigt om man skulle säga att man var metallare lr nåt, och. dödsrockare låter bara fånigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Just nu lyssnar jag lite mer på dessa banden Blood stain child - tex Dark Tranquility Deathstars Children of bodom sen har vi Dragonforce Within Tempation Epica Nightwish m.m Det är väl mer som ett speed-metal band? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) a!c!d!c!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!acdc rocks!!!! och black sabbath!!dragon force är ganska bra med :P Redigerat 24 Mars 2008 av hamsterrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Black Sabbath, Led Zeppelin, Judast Priest, Motley Crue, Guns n Roses. m m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 visst lussnar man på det. In Flames, Dragonforce, Hammerfall, Dio Typ samma här dårå. Just nu lyssnar jag lite mer på dessa banden Blood stain child - tex Dark Tranquility Deathstars Children of bodom sen har vi Dragonforce Within Tempation Epica Nightwish m.m Det är väl mer som ett speed-metal band? :huh: Power-metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Jag lsnr på lite olika band, vet inte om ni klassar det som hårdrock, men: Dimmu Borgir, Nightwish, Sonic Syndicate, Protest The Hero, Arch Enemy, Killswitch Engage, In Flames, Finntroll, Cannibal Corpse m.m ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 för att klargöra, Metal = Hårdrock i min mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.