BLITZFREEDOME Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Kanske lite dum fråga men, har man varit uppe på Mars? Tror jag vet svaret men jag är inte säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 nej.... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 men en massa satelliter har ju varit där och tagit "kort" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Hittade det här för ett tag sedan: http://sv.wikipedia.org/wiki/2025 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 men en massa satelliter har ju varit där och tagit "kort" Det är väl ändå robotar och inte satelliter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 både robotar (typ bilar) och satteliter har varit där men ingen människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Inte än! men på månen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 nej men ja ska dit sen ikväll å träffa min flickvän hade jag tänkt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Dom tog väl en bild där det var en människoformad sak på mars för ett par veckor sedan? Läste det i aftonhor..bladet:) . Fast den är antagligen fake eller bara en sten som är formad så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Det är antingen riktigt fake, Eller så är det en Sten som Soad_Token säger här i micken. Jag går nog på stenen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Vadå här i micken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Asså, Vi sitter och snackar i Skype Live, Just i det här ögonblicket, Men nu tänker jag inte skriva här mer, Tack och hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.