Sidney Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 (redigerat) Tja! Köpte Championship Manager 01/02 till valiga Xbox idag för 19:- på EbGames, blev väldigt glad att jag hittade det eftersom mina favoritspelare spelade då. När jag kom hem efter några timmar och testade det så funkade det inte. Kan man ordna det på nåt sätt eller kommer jag aldrig kunna spela det? Redigerat 7 Mars 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 det finns en lista där man kan läsa vilka xbox spel som funkar på 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 http://www.xbox.com/en-US/games/backwardco...tygameslist.htm Här är listan, dom uppdaterar den nästan varje månad. För att få uppdateringarna måste man ha xbox-live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Jag har laddat ner uppdaterningen från live och kollat listan (CM 01/02 är inte med :( ). Men eftersom den uppdateras då och då kanske spelet kommer upp. Gör de nåt speciellt (nån uppdatering eller så för varje spel) för att just det spelet ska funka? Fåår upp ett felmedelande och nån kod när jag försöker spela spelet: X:5829.0 B:1884.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag tror att dom lägger till lite nya spel då och då. Det är bara att vänta ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.