TheGreatest Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 har du laddat ner spelet.....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 (redigerat) Ops, hehe. hade visst inte det. Kan man lite på sidan? Ska ladda ner och testa. Tar det lång tid att ladda ner? Redigerat 12 Mars 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 det vet inte vi...beror på ditt bredband. du kanske har sjukt otur så sidan du laddar ner ifrån är seg som s*tan också...testa och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 är det fler än jag som har märkt att det laggar ibland? altså att allt fastnar sen någon sekund senare är allt som vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 O.O ett spel som laggar? det har nog aldrig hänt förut. <_< alla spel laggar...get used to it. att du laggar kan bero på ditt bredband/dator men också att hela servern laggar. Warrock är ju ett gratis spel så kvaliten är ju inte den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 ja men jag undra om det hände för er. förr när jg spela hände det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Det händer inte för mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 rätt kul.. men alla är as bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 http://united-underground.com/images/warrock_logo.gif Warrock är ett 1st person spel som är helt gratis. Det är en blandning mellan Counter Strike och Battlefield 2. Man kan köra bil, motorcykel, helikopter, flygplan, båt och pansarvagnar. Det finns olika sorters fordon te.x. Humvee bil med machine gun på taket. Eller en stor bil sm rymmer 6personer. I Warrock and du välja mellan små banor mellan banor och stora banor. På små banor är mellan 2 lag (max 16 spelare totalt på små) . Ett av lagen ska lägga en bomb eller utrota det andra laget och det andra förstöra bomben (som på CS) eller utrota det andra laget. På mellan banorna ska man döda ett visst antal fiender (100-300). Det går max 36 spelare på mellan banor. På de stora banorna kan det va 64 totalt. Över 10-20 gratis banor att välja på, men med gold premium kan du STARTA premium banor, men du kan när som helst GÅ MED i en premium bana som nån annan startat. Spelet uppdateras hela tiden, de senaste månaderna har banor och några vapen kommit ut! Lås upp köp bara vapen (in game cash) genom att gå upp i level. Till exempel D. berettas, PSG, AWM, Famas, M247, shotgun och många mer! Man får börja med mycket pengar så man kan allt köpa bra vapen i level 1 som te.x. AK47 och desert eagle. Köp gold premium och få 50% mer exp och många mer vapen som den starkaste Minigun, mer banor! Site: warrock http://warrock.jp/UPFILES/image/FAMAS_1.JPG Är bra på detta spelet, hade en lvl 16. gjorde en ny för att det är lättare att få möta folk då. jag älskar warrock men det laggar som f#n på min dator fast vi har en windows vista! jag ksa ta bort warrock och bara spela cs i framtiden. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 http://united-underground.com/images/warrock_logo.gif Warrock är ett 1st person spel som är helt gratis. Det är en blandning mellan Counter Strike och Battlefield 2. Man kan köra bil, motorcykel, helikopter, flygplan, båt och pansarvagnar. Det finns olika sorters fordon te.x. Humvee bil med machine gun på taket. Eller en stor bil sm rymmer 6personer. I Warrock and du välja mellan små banor mellan banor och stora banor. På små banor är mellan 2 lag (max 16 spelare totalt på små) . Ett av lagen ska lägga en bomb eller utrota det andra laget och det andra förstöra bomben (som på CS) eller utrota det andra laget. På mellan banorna ska man döda ett visst antal fiender (100-300). Det går max 36 spelare på mellan banor. På de stora banorna kan det va 64 totalt. Över 10-20 gratis banor att välja på, men med gold premium kan du STARTA premium banor, men du kan när som helst GÅ MED i en premium bana som nån annan startat. Spelet uppdateras hela tiden, de senaste månaderna har banor och några vapen kommit ut! Lås upp köp bara vapen (in game cash) genom att gå upp i level. Till exempel D. berettas, PSG, AWM, Famas, M247, shotgun och många mer! Man får börja med mycket pengar så man kan allt köpa bra vapen i level 1 som te.x. AK47 och desert eagle. Köp gold premium och få 50% mer exp och många mer vapen som den starkaste Minigun, mer banor! Site: warrock http://warrock.jp/UPFILES/image/FAMAS_1.JPG Är bra på detta spelet, hade en lvl 16. gjorde en ny för att det är lättare att få möta folk då. jag älskar warrock men det laggar som f#n på min dator fast vi har en windows vista! jag ksa ta bort warrock och bara spela cs i framtiden. <_< Onödigt att bumpa en nerlagd tråd? Onödigt inlägg? On-Topic:Hatar alla hackers.Dera PunkBuster version suger.Man kan ju hacka hur lätt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 http://united-underground.com/images/warrock_logo.gif Warrock är ett 1st person spel som är helt gratis. Det är en blandning mellan Counter Strike och Battlefield 2. Man kan köra bil, motorcykel, helikopter, flygplan, båt och pansarvagnar. Det finns olika sorters fordon te.x. Humvee bil med machine gun på taket. Eller en stor bil sm rymmer 6personer. I Warrock and du välja mellan små banor mellan banor och stora banor. På små banor är mellan 2 lag (max 16 spelare totalt på små) . Ett av lagen ska lägga en bomb eller utrota det andra laget och det andra förstöra bomben (som på CS) eller utrota det andra laget. På mellan banorna ska man döda ett visst antal fiender (100-300). Det går max 36 spelare på mellan banor. På de stora banorna kan det va 64 totalt. Över 10-20 gratis banor att välja på, men med gold premium kan du STARTA premium banor, men du kan när som helst GÅ MED i en premium bana som nån annan startat. Spelet uppdateras hela tiden, de senaste månaderna har banor och några vapen kommit ut! Lås upp köp bara vapen (in game cash) genom att gå upp i level. Till exempel D. berettas, PSG, AWM, Famas, M247, shotgun och många mer! Man får börja med mycket pengar så man kan allt köpa bra vapen i level 1 som te.x. AK47 och desert eagle. Köp gold premium och få 50% mer exp och många mer vapen som den starkaste Minigun, mer banor! Site: warrock http://warrock.jp/UPFILES/image/FAMAS_1.JPG Är bra på detta spelet, hade en lvl 16. gjorde en ny för att det är lättare att få möta folk då. jag älskar warrock men det laggar som f#n på min dator fast vi har en windows vista! jag ksa ta bort warrock och bara spela cs i framtiden. <_< jag tror att det är vistas fel att det laggar isf, vista tar upp en massa minne. @tuff_ jag tycker oxå att det är rätt så mycket hackers på det, lite synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 men jag har laddat ner det men kan inte spela :( alltså hur loggar man in på det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.