Pachu Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 När Wii 2 kommer 2011 tog jag iakt och gjorde några framtida analyseringar. Här är dom. Wii kommer att öka sin grafik så det blir som 3 Nintendo Wii. Man kommer öka proccesorn ochså. Men det är inte de nya med Wii 2. Det är förbättringarna på kontrollerna och återigen överaskar Nintendo oss. På en gala visar dom, Inte bara upp en sensor rörelsekänslig Nunchuck som är lika rörelse känslig som WiiRemoten utan en ny teknik. Förra Wii som inte tog så akt att ta vara på musik och film på Wii:et gör det nu . Och med,Inte bara förbättrad ljud på Remoten, Utan ett uttag där du kan sätta in hörrullar och lyssna på musik direkt från Wii Remoten som du sätter in på Wii:et. Tekniken är magefik och ochså Visar Wii vad man kan göra med den. Inte bara lyssna på musik utan ochså , Om man inte vill väcka sin familj, Använda hörljularna till att höra ljudet från TV spelet. Det utaget kommer ochså rymma både Wii speaker som inte kom på förra Wii, Och andra "godis". Upplösningen kommer vara 1020i och vara HD. Ochså kommer Wii lansera "Virtual Console Online Play" där man ger ut 2 online uppdaterade spel i veckan för köp där även spel som Mario Kart 64 kommer vara mörligt till online spel. Och inte bara det. Wii kommer släppa mörligheten till att ladda ner GameCube titlar i och med sin nya uppgraderade Hårddisk och detta kommer uppskattas högt av vissa men inte av andra om ni fattar vad jag mennar:P. Wii 2 blir återigen den folkkäraste apparaten, Och även om den har en 30 procent svagare grafik kort som övriga konkurenter som Playstation 4 och XBox zero kommer återigen tredjeparts utvecklarna utveckla nya fantastiska titlar till Wii 2 med nöje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Wii kommer att öka sin grafik så det blir som 3 Nintendo Wii.Tre stycken av samma grafik kort som finns i Wii gör lika mycket skillnad som bara ett :PMen det hade ju varitbättre om det vart tre gånger bättre :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 källa?notera citat "Enligt min spåkula" och "Mina framtids anylseringar" :P. Det är vad jaag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) lär dej stava till "också" :P Redigerat 9 Mars 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Vet du säkert att det ens kommer att komma ett wii 2? Tvivlar på det. Kommer säkert med ett nytt namn isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Vet du säkert att det ens kommer att komma ett wii 2? Tvivlar på det. Kommer säkert med ett nytt namn isåfall.OH RLY???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 källa?notera citat "Enligt min spåkula" och "Mina framtids anylseringar" :P. Det är vad jaag tror. Oj, såg inte det. Ursäkta! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Upplösningen kommer vara 1020i och vara HD1020 finns inte! antingen 720 eller 1080. För övrigt har du fel i många påståenden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Men heregud det är mina framtids analyseringar för guds skull... Det är inget rykte.. Vad jag tror skulle kunna hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 (redigerat) Fett skön TEORI jag diggar den ;) hehe...:) Redigerat 10 Mars 2008 av TheKingOfEvil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 tror i sånna fall att dom kommer byta namn på konsollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.