Antvari195 Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 denna skylten e bättre. http://i111.photobucket.com/albums/n142/roosters1104_01/funny/caution.jpg Den har ju inte ens vassa kanter :lol: :lol: :lol: :lol: ...säker på det?? Har du känt på den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 I majorna, göteborg? En sån bil står skitnära där jag bor. ;o;o Jag bor i majorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 denna skylten e bättre. http://i111.photobucket.com/albums/n142/roosters1104_01/funny/caution.jpg Den har ju inte ens vassa kanter :lol: :lol: :lol: :lol: ...säker på det?? Har du känt på den?? de har ja :lol: aj... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Lol dessa då :) haha jag känner en som har en corvett där det står LOL på regerstreringsskylten. Ska ta kort på det nästa gång jag ser bilen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crip4life Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 LOLOLOLOLOLOL på alla X''''''''''''''''''''''''''''D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Lol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 26 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 (redigerat) Denna är fake, eftersom att den är likadan som "You will never get to work in time" och att skylten är på svenska och man ser klart och tydligt att det är engelska/amrikanska nummerplåtar. Dessutom är det inte svårt att faka. Redigerat 26 Mars 2008 av Nerd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Denna är fake, eftersom att den är likadan som "You will never get to work in time" och att skylten är på svenska och man ser klart och tydligt att det är engelska/amrikanska nummerplåtar. Dessutom är det inte svårt att faka. VA?! MENAR DU DET?! DET VISSTE VI INTE! ;o ;o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 (redigerat) Lol dessa då :) haha jag känner en som har en corvett där det står LOL på regerstreringsskylten. Ska ta kort på det nästa gång jag ser bilen :D Lol de är bra de :P Men ni andra kan ni sluta skicka in bilder som ni själva gjort? Redigerat 27 Mars 2008 av Animator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Denna är fake, eftersom att den är likadan som "You will never get to work in time" och att skylten är på svenska och man ser klart och tydligt att det är engelska/amrikanska nummerplåtar. Dessutom är det inte svårt att faka. Läs de två andra sidorna, retard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 =þ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg