OhDeaR Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Shue, jag måste ha hjälp med hur man creater bannor på b.net (WC3) Jag kan lägga in bannor så andra kan se & joina men dom kommer inte in.... det har funkat förut men nu har jag startat om datan (asså rensat hårdisken) så efter det har jag inte kunnat göra bannor :( måste ha hjälp! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 öppna port 6112-6119 i din brandvägg/router Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 själv kan folk inte ens se mina games, har testat allt me att öppna portar till att konfigurera routern, gav upp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 sök på google eller nån hemsida med typ wc3.reklam kommer inte i håg men där har dom bilder som visar hur.. Men va heter du på b net ? adda mig ja heter SiD_Nr_0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg