Mosa1nagant Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Har någon sett Rambo 4 som hade premiär i helgen? Om ni har; var den bra och värd att se? Jag skulle vilja se den men jag får vänta till jag fyller år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 den är sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Ja, den fick då bra kritik, något oväntat. Förresten heter den bara Rambo, fast det ju egentligen är den fjärde filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 jAG TYCKTE DEN VA AS BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Tyckte den va... Asså inte urkass men den var inte lika bra som de andra i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.