CrazyBarrie Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) Hej! Jag har funderat på att göra en hemsida ett tag nu... och nu har jag bestämt mig för att göra den men då vill jag också ha några/någon som kanske kunde tänka sig att hjälpa till. Hemsidan jag har tänkt att göra är en hemsida där man kan spela internet spel, titta på roliga filmer, som man kan göra på dom flesta hemsidor idag =) Jag tänker fixa fram alla spelen mm (Videos, osv med) Det jag behöver är: Kodare Ska kunna lägga in Spel, Filmer osv i en hemsida. Denna ska koda hela hemsidan, så det får vara nån som är ganska bra. Designer Ska vara bra i något program som man kan göra web design i tex Photoshop Redigerat 9 Mars 2008 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Och du har tänkt att bara vara bossen över alla? Dom gör jobbet medans du kanske laddar upp sidan på freewebs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 @Trådskaparen Jag tycker du ska ha med lite mera info så folk kanske insätter sig i det här Projektet, Och det är nog inte så lätt att göra en stor sida med en kodare och en designer. Jag skulle kunna tänka mej fixa layouten iaf, Så jag pmar min msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Det du letar är en slags Spel/Film- Coummunity?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Jag kan vara designer. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Så du behöver en kodare och en designer? Vad ska då du göra? Tänk om kodaren och designern sen tycker att slutresultatet blev så bra att de bestämmer sig för att behålla det själv? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Så du behöver en kodare och en designer? Vad ska då du göra? Tänk om kodaren och designern sen tycker att slutresultatet blev så bra att de bestämmer sig för att behålla det själv? :PxD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Precis, Du måste ju styra upp det hela, Fast det är inte säkert att dom ger dej sidan. Jag tycker du borde träna själv först och göra en personlig sida som Hitsugaya och träna där till en början, Sen kan du jobba dej uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 12 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 (redigerat) Jag håller på och ska lära mig koda alltså ska jag hjälpa till med kodningen :D Jag ska också göra en såndär som hitsugaya hade gjort som du sa DamelQ :) Redigerat 12 Mars 2008 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst totte112 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 jag kan vara kodare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 15 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 vi har tyvärr redan alla kodare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.