Fuskaren96 Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Hej jag är i lvl 31 och vilket vapen är bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Hej. Jag är i level 32-34 (har inte varit inne på länge <_< ). Och vad menar du med bästa? Träffsäkerhet eller styrka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren96 Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 jag vill ha bra träffsäkerhet och styrka mest styrka ps helst automatvapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Närstrid eller på avstånd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren96 Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Ja är i lvl 30-35 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Asså M4 Carbine är nog spelet bästa vapen allmänt och flest använder det, vet inte riktigt när man får det men G36C är ett riktigt bra vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 finns inget som e typ bäst... eller mjo M16 e feg som f*n.. kör den och öka din skada så tar du dom på 1 click ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 dessa vapenkombinationer brukar jag använda, alltså vapen + perks. M16 & M4 Attachment : Red Dot Sight Perk 1 : frag x 3 Perk 2 :Stopping power Perk 3 :Martyrdom MP5 Attachment : Silencer special grenade x 3 ( stun grenades) stopping power/dead silence martyrdom M40 (första snipern) attachment : ingen Claymore stopping power iron lungs Denna sniper är den bästa i spelet med denna upsättning, den tar alla andra lätt, man kan även ha c4 istället för claymores. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Asså M4 Carbine är nog spelet bästa vapen allmänt och flest använder det, vet inte riktigt när man får det men G36C är ett riktigt bra vapen.Man får M4 Carbine i rank 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.