Andreas92 Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag har fastnat i Lothlorina och vet inte vad man ska göra där. Är det någon som vet så hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Menar du BFME eller ett av licens spelen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas92 Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag menar The lord of the ring, fellowship of the ring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/561542/28596 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas92 Skrivet 15 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Det står att man ska prata med alla och sedan gå till något ställe. Men när jag ställer mig framför dem för att prata så kollar de bara på mig. Hur ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Klarade ut spelet för väldigt länge sen, är inte helt säker på vart du är.. Försök förklara lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas92 Skrivet 15 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Jag är i Lothlorien ( man kommer dit när man besegrat Balrog ). Det är massa ihåliga träd där och det finns en liten sjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas92 Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 :huh: Jag vet fortfarande inte hur man ska göra. Är det någon som har spelat spelet och vet hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.