Senestor Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag, fattar inte riktigt en sak. Hur får man as mycket invånare??? Går ju typ inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 invånare??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Fel forum..... OnT: Har inte spelet men jag antar att man ska försöka locka till sig folk genom att folket i staden har det bra m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Det finns ju inget annat forum... Svar: Du kanske ska göra mer bostäder och tomter och sånt...?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 du får bygga en bra stad helt enkelt. du kan inte bara bygga mkt bostäder för om staden suger i övrigt så vill ju ingen bo där ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Jag, fattar inte riktigt en sak. Hur får man as mycket invånare??? Går ju typ inte för mig. För att först få en bra ekonomi så måste du bygga MASSOr utav hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Sänk skatterna skitmycket så kommer det en massa folk. Sen när du har hyffsat så kan du höja lite, men inte så mycket att de flyttar bort igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Det finns ju inget annat forum... Svar: Du kanske ska göra mer bostäder och tomter och sånt...?!?!Jo det finns ett the sims forum... OnT: Bygg hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 SimCity är väl inte The Sims? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 nej det va rättså korkat att skriva det JET. ska man slänga in allt som har Sim i namnet där då? som sim park,sim ant,sim city,sim earth och många fler? nej det forumet är endast till för The Sims spelen. han har det i rätt forum. OnT: är du inte elite på SimCity så ska du cheata...då blir allt mkt lättare av nån anledning..mkt roligare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.