JosJuice Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Skrivet 10 Mars 2008 Någon har kanske sett admins fusk till Pokémon Battle Revolution. Om du har gjort det har du kanske också märkt att det inte händer något när man skriver in koderna. Det är för att de är till USA-versionen. Så vad gör jag då? Skickar in ett fusk med rätt koder, såklart. Och vad händer? Ditt inskickade fusk för spelet Pokemon Battle Revolution blev inte godkänt! Anledningen som gavs var: Fusket finns redan Detta tycker jag är orättvist, eftersom att mitt fusk fungerar, vilket admins inte gör. Jag har provat alla fyra koder själv, så kom inte och säg att jag inte har provat! Om någon vill läsa mitt fusk så står det här: Electrivire och Magmortar Electrivire och Magmortar är två starka Pokémonar i Lv. 50 som du kan överföra till ditt D/P-spel. Du behöver koder för att få dem. Electrivire-koden: jl49-05kn-odnv Magmortar-koden: tko3-9jwp-34kl Hur man skriver in koderna: 1. Gå till Profile 2. Gå till Profile (ja, det ska stå två gånger) 3. Välj Self-Introduction 4. Skriv in koden precis som den står, med strecken och små bokstäver 5. Välj Confirm 6. Tryck på B Hur man skickar Pokémonen till D/P: 1. Se till att ha D/P insatt i DS:en. 2. Sätt inte på DS:en än! 3. Gå till Shop på Pokémon Battle Revolution 4. Välj Shocking Secret Gift (Electrivire) eller Heated Secret Gift (Magmortar) 5. Köp 6. Följ instruktionerna EN SAK TILL: När du har klarat Pokémon Battle Revolution så kan du skicka en Pikachu Lv. 10 med Surf till D/P. Du skickar den på samma sätt som Electrivire och Magmortar, men du behöver ingen kod.
oddy Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Skrivet 10 Mars 2008 Skicka ett pm istället. Skicka ett pm till admin och säg som det är.
Nafrali Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Skrivet 10 Mars 2008 Du får ta det i ett PM. Sedan så behöver inte någon skriva något som någon precis har skrivit. Låser tråden.
Rekommendera inlägg