ZiLbOr Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 När du har klarat elite4 och hela ligan då på emerald.Så kommer mamman att fråga Blu/Red sen när pappan har gåt. Välj någon av dom. Sen gå till vilken stad somhelst.Sen gå till något gräss sen använder du max repel.Sen ska du ha en pokemon som kan Sweet Secnt eller vad dne attacken nu heter.Sen efter att du har tagit repel så ska du ta Sweet Secnt attacken. Då är det 80% på att den visar sig och 10% På att inte visa sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Tror inte att det här funkar. Med eftersom jag inte har Emerald kan jag inte prova. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 det går. Jag har försökt själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 det går. Jag har försökt själv. Då hade du tur.Jag vet nämligen precis hur Latios/Latias fungerar, och om det där ska fungera måste man ha tur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Först måste man kolla massa på tv och se något mytic program. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag har startat om spelet flera gånger och jag har gjort sättet som jag skrve och varenda gånge fungerade de det har inget med tur att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag har startat om spelet flera gånger och jag har gjort sättet som jag skrve och varenda gånge fungerade de det har inget med tur att göra. Isåfall är det nog en bugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Aja. Men dte funkar med mig hella tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Oj, du måste verkligen ha tur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 12 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 JAg skrev ju för f*n att det inte hade med tur att göra. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Vad jag vet brukar sånt funka, eftersom så gör man på silver/guld/crystal/sapphire/ruby och emerald också. Det där med repel och sweet scent sägs funka. Om ni inte tror att det fungerar kom med en mer detaljerat förklaring, liksom motivera varför det är just tur han har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Ok, testade nyss, det funkade inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg