magasen Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 hejsan hoppsan!!! jag vill kunna öppna mitt wii, det är så här att min lillebror har likson stoppat in en plstgrej så man stoppar in skivan ;/ så man kan ej spela och jag får ej ut den. wiit funkar och så men man kan ej sätta in en skiva =( jag skulle villja öppna den och ta ut den men vet ej hur =(=( skulle uppskatta svar // matilda <3<3<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuffisss Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 du kan inte öppna den när du är nybörjare.Bäst att skicka iväg den till nån så dom kan fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Du måste näven ha en speciell skruvmejsel för att få upp den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 hejsan hoppsan!!! jag vill kunna öppna mitt wii, det är så här att min lillebror har likson stoppat in en plstgrej så man stoppar in skivan ;/ så man kan ej spela och jag får ej ut den. wiit funkar och så men man kan ej sätta in en skiva =( jag skulle villja öppna den och ta ut den men vet ej hur =(=( skulle uppskatta svar // matilda <3<3<3 skulel ta kontakt med Bergsala(Nintendo) De kan hjälpa dig. www.nintendo.se -> Information -> Reparationer. Hopas det här ger någon bra hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Leta reda på en trepunkts mejsel att skruva med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Ta reda på vad det är för skruvmejsel som krävs för att öppna Wiit. Sen tar du ut plastleksaken och har Wiit avstängt. Sen testar du om det funkar så är det klart. Men Wii är ganska känsliga annars ta kontakt med någon spelaffär eller teknik affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Om du inte har något tekniskt géni till föräldrar, så skulle jag npg kontaktat någon spel affär. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Man kan kontakta bergsala med som hjälper till med reparationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 vad var det för plastgrej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Detta måste ju gå på garantin som går ut om du öpnar det :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.