Hoppa till innehåll

Öppna Wii


magasen
 Dela

Rekommendera inlägg

hejsan hoppsan!!! jag vill kunna öppna mitt wii, det är så här att min lillebror har likson stoppat in en plstgrej så man stoppar in skivan ;/ så man kan ej spela och jag får ej ut den. wiit funkar och så men man kan ej sätta in en skiva =( jag skulle villja öppna den och ta ut den men vet ej hur =(=( skulle uppskatta svar // matilda <3<3<3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hejsan hoppsan!!! jag vill kunna öppna mitt wii, det är så här att min lillebror har likson stoppat in en plstgrej så man stoppar in skivan ;/ så man kan ej spela och jag får ej ut den. wiit funkar och så men man kan ej sätta in en skiva =( jag skulle villja öppna den och ta ut den men vet ej hur =(=( skulle uppskatta svar // matilda <3<3<3

 

skulel ta kontakt med Bergsala(Nintendo) De kan hjälpa dig.

 

www.nintendo.se -> Information -> Reparationer.

 

Hopas det här ger någon bra hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta reda på vad det är för skruvmejsel som krävs för att öppna Wiit. Sen tar du ut plastleksaken och har Wiit avstängt.

Sen testar du om det funkar så är det klart. Men Wii är ganska känsliga annars ta kontakt med någon spelaffär eller teknik affär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...