DDDD Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 igår så tog jag och spelade på mitt ds,och märkte att det var väldigt smutsigt.så då tog jag en trasa med liite disgmedel och vatten.dåå slutade ouch-screenen att funka.sen läste jag att man inte fuick använda nåt annat än vatten.men ´då hade det redan hänt.garantin finna ännu men här kommer det.jag gjorde ju FEL och mitt samvete kan plåga mig fast jag inte har gjort nåt.så vad tycker ni att jag ska säga.för om jag säger att jag iinte gjooorde nååånting så kommer jag att få dåligt samvete. men om jag säger att jag använde diskmedel(yes om ni undrar)så får jag inget..jag vet att ni inte kan säga VAD jag ska göra men kan ni säga vad ni TYCKER att jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 ljug... vad är bäst..? dålig samvete eller ingen ds....hm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 men men dåligt samvete menar jag att jag kan få jättegråtattacker när som helst bara för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 din mamma kan ljuga åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 då har du nog lite mer psykiska problem...man bryr sig väl inte om ett företag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 kanske inte så stora men..det ä nog mitt straff för att jag har varit en grov pyroman.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 då har du nog lite mer psykiska problem...man bryr sig väl inte om ett företag...Kille är ju bara 11 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 din mamma kan ljuga åt dig.Jepp, om du inte får dåligt samvete för att ljuga för ett företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 du kunde väl valt något annat än yes.. XD.. värsta diskmedlet som finns. Och ja, eller så gå fram och våga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 din mamma kan ljuga åt dig.Nu har du fått svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 berätta för din mamma och pappa och sen ta ut garrantin ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 igår så tog jag och spelade på mitt ds,och märkte att det var väldigt smutsigt.så då tog jag en trasa med liite disgmedel och vatten.dåå slutade ouch-screenen att funka.sen läste jag att man inte fuick använda nåt annat än vatten.men ´då hade det redan hänt.garantin finna ännu men här kommer det.jag gjorde ju FEL och mitt samvete kan plåga mig fast jag inte har gjort nåt.så vad tycker ni att jag ska säga.för om jag säger att jag iinte gjooorde nååånting så kommer jag att få dåligt samvete. men om jag säger att jag använde diskmedel(yes om ni undrar)så får jag inget..jag vet att ni inte kan säga VAD jag ska göra men kan ni säga vad ni TYCKER att jag ska göra? Vad spelar det för roll? Nintendo blåser barn varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.