TheKingOfEvil Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag undrar när SSBB släpps här i Sverige för att det har tydligen släppts nu Idag i U.S.A... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 tja... ja bor inte i sverige längre, men enligt min vänn så ståre på ebgames i linköping att de kom ut 9 mars (samma datum som i USA) men enligt mina hemsidor måste hela europa vänta till april Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Ok Spelen brukar ju komma ut i U.S.A lite innan de komemr ut i Europa men jag var inte säker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Vi har inget datum än. Tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 11 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 OK Tack... det var det jag misstänkte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 det komer i april eller juni tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Vi får helt enkelt vänta och så när det kommer. Lär nå dröja. Komemr nå efter sommaren skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 jag tror det kommer ut i juni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 jag tror det kommer ut i juni Det kan hända att det är så men då måste vi säkert nästan se ett datum snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Någon gång i Juni kommer troligen komma. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 man kan ladda ner det från thepiratebay :P jag gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon87 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Super smash bros brawl kommer någon gång under 3 kvartalet står det på webhallen.com men det är inte säkert att det kommer då det kan ju komma tidigar vem vet den som vänter på något gott väntar aldrig för länge annars så finns ju spelet på tradera men dom är inte svenska Super smash bros brawl kommer någon gång under 3 kvartalet står det på webhallen.com men det är 30 dagar kvar på spelbutiken men dom tror jag inte så mycket på dom ändrar sig hella tiden tyvär :S men den som vänter på något gott väntar aldrig för länge annars så finns ju spelet på tradera men dom är inte svenska förstås Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg