Khazar Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 man kan ladda ner det från thepiratebay :P jag gör detmen lycka till-,- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 man kan ladda ner det från thepiratebay :P jag gör det mm bra de... bara några små problem: 1. det är amerikanska veriationen 2. det kommer då inte funka på europeiska Wii 3. för att kunna köra brända spel måste du ha chippat Wii 4. lycka till hitta chipp... dom är slutsålda nästan över allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 jag bara sa det! ni behöver inte bli sura på mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 man kan ladda ner det från thepiratebay :P jag gör det mm bra de... bara några små problem: 1. det är amerikanska veriationen 2. det kommer då inte funka på europeiska Wii 3. för att kunna köra brända spel måste du ha chippat Wii 4. lycka till hitta chipp... dom är slutsålda nästan över allt 1. amerikanska eller japanska ;) 2. sant 3. sant 4. beror på vart man bor... här så går det att fixa bara man har typ 500kr eller något och dom säger på game att det kommer om ungefär 30 dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 man kan ladda ner det från thepiratebay :P jag gör det mm bra de... bara några små problem: 1. det är amerikanska veriationen 2. det kommer då inte funka på europeiska Wii 3. för att kunna köra brända spel måste du ha chippat Wii 4. lycka till hitta chipp... dom är slutsålda nästan över allt 1. amerikanska eller japanska ;) 2. sant 3. sant 4. beror på vart man bor... här så går det att fixa bara man har typ 500kr eller något och dom säger på game att det kommer om ungefär 30 dagar GAME har fel, det kommer i typ Juni/Juli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 jag har goda nyheter till alla er som inte orkar vänta på wii: ni som är medlemar på usenet.net (om inte råder jag er att bli (jag är inte medlem) (det kostar pengar att bli medlem)) kan nu ladda ner en version av SSBB [uSA] som redan är conventerad till PAL version (villket betyder att du inte behöver regionfrii eller wiibrickblocker) men vad du behöver (om jag har fattar rätt) är chippet Wiikey om någon skulle kunna vara så snäll att sicka mig en sida vart ja kan få tag på detta Wiikey 1.9g http://www.usenet.net är sidan du vill betala för =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 §3.7, §3.8 - Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg