Gäst lordifan Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Bara för att jag skapade tråden betyder det inte att jag gillar LP! Men jag vill bara säga till alla som tror att Linkin Park är metal FEL FEL FEL! MIn storebrorsa lyssnar på dem och dem är Alternativ Rock!!! KOM NU IHÅG DET! OffTopic: Jag hatar linkin Park! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Gillar Linkin park, men klart som f*n att de inte spelar metal. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Bara för att jag skapade tråden betyder det inte att jag gillar LP! Men jag vill bara säga till alla som tror att Linkin Park är metal FEL FEL FEL! MIn storebrorsa lyssnar på dem och dem är Alternativ Rock!!! KOM NU IHÅG DET! OffTopic: Jag hatar linkin Park! ok, det här var väl en onödig tråd...? Gillar inte Linkin Park, men har inget emot dem :rolleyes: ... Men lordi är faktist en av de största flopparna i världshistorien :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Linkin parks två första skivor är Nu metal -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Linkin parks två första skivor är Nu metal -.-'Och nu-metal är rapcore som typ är rap-metal. Den här idioten som gjorde denna tråden är verkligen stoor idiot. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Linkin parks två första skivor är Nu metal -.-'Och nu-metal är rapcore som typ är rap-metal. Den här idioten som gjorde denna tråden är verkligen stoor idiot. -_- bara föratt det är en onödig tråd så behöver du inte kalla den idiot... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Linkin parks två första skivor är Nu metal -.-'Och nu-metal är rapcore som typ är rap-metal. Den här idioten som gjorde denna tråden är verkligen stoor idiot. -_- Seriöst, är bara trött på alla som kallar Linkin park Metal! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Linkin parks två första skivor är Nu metal -.-' Och nu-metal är rapcore som typ är rap-metal. Den här idioten som gjorde denna tråden är verkligen stoor idiot. -_- Seriöst, är bara trött på alla som kallar Linkin park Metal! Men jag är trött på att alla säger att linkin park inte är metal -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Linkin parks två första skivor är Nu metal -.-' Och nu-metal är rapcore som typ är rap-metal. Den här idioten som gjorde denna tråden är verkligen stoor idiot. -_- Seriöst, är bara trött på alla som kallar Linkin park Metal! Tar verkligen inte Linkin Park som ett Metal band. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Tom jag visste det och jag lyssnar på Bob Marley.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Linkin Park metal?! ASG! ASG! neje men det är precis som du säger, dem är inte metal. Dom har inte det skrikiga och bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 LP är inte heller Punkrock för alla som tror det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg