nizze10 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 the Sims 3 kommer att komma ut 2009..tror det va 15april eller något sånt. Förslag = Året Runt rekomenderar jag att du köper, kostar mellan 129-199 Jag har studentliv, året runt och grundspelen..har inte mer.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikachu40 Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 jag har sims 2 deluxe det e sims 2 och sims 2 nattliv fast kombinerat :P ;) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskare44 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag har alla (+ The Sims Complete Collection)!!! :) :) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trixie09 Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag har alla (+ The Sims Complete Collection)!!! :) :) :lol: Är det kul? Jag ska köpa det och sälja mina sims2 spel.. Sims CC kostar ju drygt 499:- men jag ska köpa det för 299:-! :lol: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallinora Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 The sims 2, studentliv, nattliv, djurliv, H&M prylpaket, Tonårsliv, jorden runt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Min syrra har. The Sims 2 The Sims 2 Djurliv The Sims 2 Fritid The Sims 2 H&M Fashion The Sims 2 Bröllop The Sims 2 Jorden Runt The Sims 2 Året Runt The Sims 2 Arbetsliv The Sims 2 Studentliv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Felicia11 Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Hej hej! jag har Sims 2 (fått låna det) Studentliv Nattliv Arbetsliv (har fått låna det av en tjej) Året runt Jorden runt Djurliv Fritid Prylpaket: Kul för familjen Klappat och klart P.S Djurliv har jag inte installerat på min data som jag fick för att det var tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Ja, djurliv är inte så roligt men ibland så kanske jag tar den där nya rymdteven eller gör en katt. Jag har en exotisk Hula Hula familj från Jorden runt men köpte en papegoja åt dem. Bra va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskisfuskis Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) The sims 2(grundspelet) Expansionerna Nattliv Arbetsliv Djurliv Året Runt Prylpaket Klappat & Klart H&M Tonårsprylar Kök & Badrum Till the sims 1 (som jag spelade massor innan the sims 2) har jag alla tror jag, förutom livint up. Sedan har jag Sim City 4 Redigerat 18 Juni 2008 av fuskisfuskis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Nattliv Jorden Runt Året runt Pets Vanliga Student Och arbets..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TS2 Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag har självklart The Sims 2 och så har jag The Sims 2 Året Runt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 alla upgraderingar till sims 2 utom tonårs paket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg