Swe_DeMoN Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jag och min brossa vill spela wc3(warcraft 3) mot varandra men det känns meningslöst att köpa det 2 gånger så vet nån var man kan hitta en no cd crack som funkar???? (Brända spel funkar inte på våra datorer) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 finns crackar men då funkar det inte på b.net utan bara på lan.. sök på google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jag kan skicka ett PM med några sidor till dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Vad bra :D kan du skicka det till [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Man får inte skriva "Hjälp Mig" som ämne! Det är förbjudet i Fuska.se! Men jag ska inte klaga, bara påmina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Swe_DeMoN: Klart det känns dumt och de kan jag hålla med om. Men det är ändå förbjudet att prata och sådannt på detta forumet, därför låser jag tråden. DonaldDuckGenius: Den regeln har jag inte hört talas om? Trodde jag var admin, borde ju veta sånt. *tråd låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg