Gäst JackBlack Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Hej jag brukar prata med min tjej i telefon Ganska mycket och nu har hon sagt till mig att jag är den enda hon vill vara ihop med men vad menar hon med det? är det så att hon bara vill vara ihop med mig och ingen annan eller??? mvh JackBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Hon kanske menar att hon bara gillar dig och att du inte ska göra slut eller något? :P Men seriöst, varför behöver du veta? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 (redigerat) Hon kanske menar att hon bara gillar dig och att du inte ska göra slut eller något? :P Men seriöst, varför behöver du veta? O.o jo vad är det Min tjej menar med att jag är den enda hon vill vara ihop med? Redigerat 11 Mars 2008 av JackBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Att du är den enda killen hon älskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 jackblack jag försår dig asså det värkar som om typ hon skulle vara otrogen eller nåt men hon är inte det men det tror jag iaf men jag tror oxå att det kan vara att hon gillar dig i inte vill göra slut nån gång typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 jackblack jag försår dig asså det värkar som om typ hon skulle vara otrogen eller nåt men hon är inte det men det tror jag iaf men jag tror oxå att det kan vara att hon gillar dig i inte vill göra slut nån gång typMenar du att hon vill få honom att tro att hon inte är otrogen, men du tror att hon är otrogen elr vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 I vilket sammanhang säger hon att du är den enda som hon gillar? Vad sa hon innan? Hon kan ju inte bara ha sagt det, bara sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 nej det låter som om det är nåt om otrogenhet men jag vet ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 I vilket sammanhang säger hon att du är den enda som hon gillar? Vad sa hon innan? Hon kan ju inte bara ha sagt det, bara sådär.. Hon sa Nåt i stil med såhär du du är den ända jag vill vara ihop med det är vad jag kommer ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 I vilket sammanhang säger hon att du är den enda som hon gillar? Vad sa hon innan? Hon kan ju inte bara ha sagt det, bara sådär.. Hon sa Nåt i stil med såhär du du är den ända jag vill vara ihop med det är vad jag kommer ihågWuh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Hej jag brukar prata med min tjej i telefon Ganska mycket och nu har hon sagt till mig att jag är den enda hon vill vara ihop med men vad menar hon med det? är det så att hon bara vill vara ihop med mig och ingen annan eller??? mvh JackBlackDet betyder att hon äntligen bestämt sig för att sluta vara otrogen? ;) Om hon bestämt sig att du är den enda hon vill vara ihop med nu, då måste det väl betyda att hon innan dess varit ihop med fler än bara dig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 @JackBlack Om det är sant att hon har varit otrogen under ert förhållande e hon ingen bra tjej, Men jag förstår inte riktigt vad du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.