Hoppa till innehåll

Har En Fråga Som Jag Behöver Få Svar På Nu!


Gäst JackBlack

Rekommendera inlägg

Gäst JackBlack

Hej jag brukar prata med min tjej i telefon Ganska mycket och nu har hon sagt till mig att jag är den enda hon vill vara ihop med men vad menar hon med det? är det så att hon bara vill vara ihop med mig och ingen annan eller??? mvh JackBlack

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JackBlack

Hon kanske menar att hon bara gillar dig och att du inte ska göra slut eller något? :P

Men seriöst, varför behöver du veta? O.o

jo vad är det Min tjej menar med att jag är den enda hon vill vara ihop med? Redigerat av JackBlack
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jackblack jag försår dig asså det värkar som om typ hon skulle vara otrogen eller nåt men hon är inte det men det tror jag iaf men jag tror oxå att det kan vara att hon gillar dig i inte vill göra slut nån gång typ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jackblack jag försår dig asså det värkar som om typ hon skulle vara otrogen eller nåt men hon är inte det men det tror jag iaf men jag tror oxå att det kan vara att hon gillar dig i inte vill göra slut nån gång typ

Menar du att hon vill få honom att tro att hon inte är otrogen, men du tror att hon är otrogen elr vadå?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JackBlack

I vilket sammanhang säger hon att du är den enda som hon gillar? Vad sa hon innan? Hon kan ju inte bara ha sagt det, bara sådär.. Hon sa Nåt i stil med såhär du du är den ända jag vill vara ihop med det är vad jag kommer ihåg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

I vilket sammanhang säger hon att du är den enda som hon gillar? Vad sa hon innan? Hon kan ju inte bara ha sagt det, bara sådär.. Hon sa Nåt i stil med såhär du du är den ända jag vill vara ihop med det är vad jag kommer ihåg

Wuh?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag brukar prata med min tjej i telefon Ganska mycket och nu har hon sagt till mig att jag är den enda hon vill vara ihop med men vad menar hon med det? är det så att hon bara vill vara ihop med mig och ingen annan eller??? mvh JackBlack

Det betyder att hon äntligen bestämt sig för att sluta vara otrogen? ;) Om hon bestämt sig att du är den enda hon vill vara ihop med nu, då måste det väl betyda att hon innan dess varit ihop med fler än bara dig :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DamelQ

@JackBlack

 

Om det är sant att hon har varit otrogen under ert förhållande e hon ingen bra tjej, Men jag förstår inte riktigt vad du menade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...